Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم رونمایی آلبوم «گاه فراموشی» از همایون شجریان آغاز شد.

به گزارش ایران اکونومیست، نشست خبری انتشار آلبوم «گاه فراموشی» با صدای همایون شجریان و آهنگسازی فردین خلعتبری امروز - پنجشنبه - ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در تالار وحدت در حال برگزاری است.

این اثر با اشعار فردین خلعتبری در هشت قطعه به نام‌های: «در شب بی تو، گاه فراموشی، مشتاق توام، پی در پی، خواب خاکی، با تو مست، نشان، محرم به اسرار» طی حدود دو سال تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامین صدیقی، رضا موسوی، کاوه عابدین و سحر فروزان از دست‌اندرکاران تولید این اثر و بیورن مه‌یر، کلاوس گزینگ، کارلو نیدرهاوزر و فردریک ژیل نوازندگان این اثر بوده‌اند.

همایون شجریان و فردین خلعتبری طی سال‌های اخیر آثاری در قالب آلبوم موسیقی منتشر کرده‌اند که آخرین آن سال ۱۳۹۸ به شکل آلبوم «امشب کنار غزل‌های من بخواب» بر اساس اشعار زنده یاد افشین یداللهی منتشر شده است.

این اثر در استودیوهای صبا (ایران) و ویوگاردن (اتریش) ضبط شده و صاحب امتیاز آن موسسه هنری ۱۴۰۰ آریا است.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: همایون شجریان ، جدیدترین آلبوم همایون شجریان ، فردین خلعتبری ، مراسم رونمایی آلبوم گاه فراموشی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: همایون شجریان فردین خلعتبری همایون شجریان فردین خلعتبری گاه فراموشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آلبوم «عشق ناباور» با صدای عمران درویش به تولید رسید و به زودی وارد بازار می‌شود.

هانا استیفایی مدیر هنری این پروژه گفت: آلبوم «عشق ناباور» شامل ۱۰ قطعه به آهنگسازی پیمان خازنی بر اساس موسیقی ایرانی شکل گرفته است و خواننده این اثر از مکتب‌خانه میزرا عبدالله برگرفته از رهنمودهای محمدرضا لطفی موسیقی را آموخته است.

وی با بیان اینکه از ترانه‌های امروز برای این اثر بهره گرفته شده است، ادامه داد: مراحل ضبط با اشعاری از امیر ارجینی و احسان افساری در استودیو هنر پایان یافته است. البته در آهنگسازی این آلبوم از موسیقی ایرانی و ارکستر سازهای ایرانی و کلاسیک استفاده شده است.

کد خبر 6098028 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • خبر جنجالی درباره همایون شجریان و سحر دولتشاهی
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت