Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@13:22:14 GMT

تحقیق مشترک با مقامات اسرائیلی را رد کردیم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۶۴۴۶

تحقیق مشترک با مقامات اسرائیلی را رد کردیم

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مراسم تشییع شیرین ابوعاقله گفت که انجام تحقیقات مشترک با رژیم صهیونیستی را هرگز نخواهد پذیرفت، چرا که این رژیم مسئول قتل این خبرنگار فلسطینی است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری معا، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مراسم تشییع شیرین ابوعاقله گفت: امروز با شیرین ابوعاقله شهیده فلسطین و قدس و شهیده راه حقیقت و آزادی بیان و نماد زن فلسطینی و مبارز رسانه ای وداع می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرین قهرمان، زندگی خود را در راه آرمان خود و ملتش فدا کرد. او حامل پیام صداقت و وطن پرستی بود و انتقال دهنده رنج های مادران شهدا و اسیران و رنجهای قدس و اردوگاهها و تحصن ها و یورش های مکرر(نظامیان صهیونیست) به شهرها و روستاها بود.

وی افزود: جنایت قتل شیرین اولین جنایت نیست و دهها خبرنگار و روزنامه نگار فلسطینی شهید شده اند. ما اشغالگران اسرائیلی را مسئول کامل قتل آن قلمداد می کنیم. آنها با این جنایت نمی توانند که حقیقت را محو کنند.

محمود عباس گفت: این جنایت نباید بدون مجازات بماند. ما تحقیق مشترک با مقامات اسرائیلی را رد کرده و می کنیم زیرا آنها این جنایت را مرتکب شدند و به آنها اعتمادی نیست.

وی تاکید کرد: ما برای تحت پیگرد قرار دادن جنایتکاران به دیوان بین المللی کیفری خواهیم رفت.

رئیس تشکیلات خودگردان در ادامه گفت: ما تصمیم گرفتیم که مدال ستاره قدس را به شهیده شیرین ابوعاقله بدهیم.

گفتنی است که مراسم وداع با پیکر «شیرین ابو عاقله» خبرنگار شبکه الجزیره ظهر امروز (پنج‌شنبه) در شهر رام‌الله و در مقر تشکیلات خودگردان فلسطین با حضور «محمود عباس» برگزار شد.

قرار است پیکر این شهیده فلسطینی به بیت‌المقدس منتقل شود تا در آن‌جا مراسم خاک‌سپاری صورت گیرد. در این مراسم هزاران نفر از اهالی رام‌الله حضور داشتند و تصاویر شیرین ابو عاقله را در دست گرفته بودند و فریاد می‌زدند: «لا اله الا الله. اسرائیل عدو الله».

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت فلسطین رژیم صهیونیستی تشکیلات خودگردان فلسطین محمود عباس اسرائیل دیوان بین المللی کیفری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تشکیلات خودگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین، یک هواپیمای شخصی اسرائیلی که اخیرا تعدادی از مقامات اسرائیلی را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در ریاض فرود آمد.

تلویزیون اسرائیل «کان» گزارش داد این هواپیما از فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو برخاسته و بعد از توقف کوتاهی در عمان به عربستان سعودی رفته و آنجا فرود آمده است.

کان مدعی شد که احتمالا چند مقام اسرائیلی به منظور گفت‌وگو درباره عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی با این هواپیما به ریاض رفته باشند.

این شبکه اسرائیلی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه، خاطرنشان کرد مقامات موساد و شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل) چند روز پیش از همین هواپیما برای انجام سفرهایی در منطقه استفاده کرده‌اند.

در این گزارش اشاره شده است که از این هواپیما برای انتقال مقامات اسرائیلی در چارچوب مذاکرات تبادل اسرا در قطر و مصر استفاده شده است.

کد خبر 847561 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عربستان فلسطین

دیگر خبرها

  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟