Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قطر از تسهیل فرایند صدور ویزا برای تماشاگران ایرانی علاقه مند به حضور در جام جهانی قطر خبر داد و با اشاره به سفر هیات قطری به کیش جهت همکاری با ایران در زمینه برگزاری جام جهانی، از پیشنهادات و همکاریهای جمهوری اسلامی ایران در این زمینه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر نیز در دیدار با معاون اول رئیس جمهور پ، روابط دو کشور را تاریخی و مستحکم توصیف کرد و ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران، دیدارهای خود با مقام معظم رهبری و رییس جمهور را پراهمیت توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عمق روابط تهران و دوحه، افزود: در مقاطع حساس و اثرگذار است که سطح روابط و مناسبات دو کشور نمایان و آشکار می شود. 

امیر قطر با اشاره به زمان برگزاری کمیسیون مشترک همکاریهای دو کشور در آینده نزدیک، گفت: از مسئولین طرف قطری خواسته ام با شناسایی زمینه همکاری های دو کشور، بسترسازی لازم را انجام دهند تا به سطح مطلوبی از مناسبات اقتصادی فیمابین دست پیدا کنیم.

وی از تسهیل فرایند صدور ویزا برای تماشاگران ایرانی علاقه مند به حضور در جام جهانی قطر خبر داد و با اشاره به سفر هیات قطری به کیش جهت همکاری با ایران در زمینه برگزاری جام جهانی، از پیشنهادات و همکاریهای جمهوری اسلامی ایران در این زمینه قدردانی کرد.

امیر قطر همچنین از معاون اول رییس جمهور کشورمان برای سفر به این کشور در جهت تقویت و تحکیم مناسبات سیاسی و اقتصادی فیمابین دعوت کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جام جهانی سیاسی و اقتصادی قطر معاون اول جام جهانی امیر قطر دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناکمال حمنی، رئیس اتاق بازرگانی الجزایر که در راس یک هیات تجاری برای شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو به تهران سفر کرده است در حاشیه بازدید از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری (IHIT) گفت: تمام قسمت‌ها برای من جذاب بود ولی بخش تجهیزات پزشکی بیشتر توجه من را به خود جلب کرد.

وی اظهار کرد: علاوه بر سطح بالای تکنولوژی، صمیمیت و خلوصی که در ایرانی ها دیدیم؛ عزم ما را بیش از پیش برای توسعه همکاری ها با ایران جزم شد.

به گفته او، امروز نمایندگان الجزایر شاهد آمادگی ایرانی‌ها برای انتقال فناوری به تمام نقاط جهان بودند و از این میزان امادگی ایرانیان بسیار حیرت زده شدند.

ضمن اعلام خرسندی از بازدید دستاوردهای ایرانی گفت: اقتصاد ایران بسیار پیشرفته است؛ بطور مثال شتابدهنده خطی پزشکی که تاکنون تکنولوژی ساخت این دستگاه در انحصار آمریکا، انگلیس و چین بوده است و ایران چهارمین کشور در جهان است که توانسته است این تکنولوژی دقیق، پیچیده و حساس را بومی سازی کند.

ایشان اظهار کرد: به گفته مسئولین این شرکت دانش بنیان هزینه خرید این دستگاه از خارج از کشور حدود یک و نیم میلیون دلار ارز از کشور خارج می کرد که اکنون با یک سوم این قیمت، این دستگاه در اصفهان ساخته شده است؛ این امر نشان دهنده قدرت ایرانی است.

کد خبر 6092280 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی