Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: رزمایش جهادگران فاطمی در هفته سلامت با اعزام تیم‌های عمومی پزشکی و دندانپزشکی و تخصصی روانپزشکی به محله کم برخوردار کمال الدین شهر فارسان ادامه یافت.

سرهنگ پاسدار کاظم کبیری افزود: ارایه خدمات ویزیت رایگان به مردم توسط پزشک متخصص روانپزشکی، پزشک عمومی، دندانپزشک، کنترل فشار خون ، قند خون، واکسیناسیون کرونا و آموزشهای سلامت روان، خود مراقبتی و فرزند آوری و جوانی جمعیت در این روز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اعزام تیم‌های عمومی شهید رهنمون کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان فارسان به مدارس روستاهای راستاب و گوشه با ارایه خدمات ویزیت رایگان دانش آموزان توسط پزشک و دندانپزشک، ارایه آموزش های سلامت دهان و دندان، توزیع بسته های بهداشتی مسواک و ماسک سه لایه از خدمت های ارائه شده در این روز بود.

کبیری خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته سلامت وا ستقبال از کنگره ملی 10هزار شهید عشایری کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری، تیم بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کیار در روستاهای دره بید ، دره یاس و دره عشق با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی شامل آموزش دهان و دندان، معاینه ، کشیدن و ارجاع به سطح بالاتر به جمعیت تحت پوشش حضور یافت و خدمت رسانی کرد.

وی گفت: امسال شعار هفته سلامت عبارت است از « سلامت ما ، سلامت سیاره ما » و در ادامه خدمت رسانی گروه های جهادگر بسیج جامعه پزشکی، تیم آموزشی ،بهداشتی و درمانی عمومی و تخصصی طرح شهید رهنمون در روستاهای صعب العبور و عشایر روستای تیک بخش بازفت حضور یافت.

کبیری افزود: ویزیت بیماران، تحویل دارو ، مراقبت و غربالگری بیماران فشار خون، تست قند خون، مراقبت مادران باردار، واکسیناسیون و ارائه آموزش های لازم توسط تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دهناش ، خانه بهداشت تیک و بسیج جامعه پزشکی انجام شد.

این مقام مسئول اعزام تیم آموزشی ،بهداشتی و درمانی عمومی و تخصصی طرح شهید رهنمون در روستاهای صعب العبور و عشایر منطقه سه جو بخش بازفت و ویزیت بیماران ، تحویل دارو ، مراقبت و غربالگری بیماران فشار خون، تست قند خون، مراقبت مادران باردار، واکسیناسیون و ارائه آموزش های لازم توسط تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت مورز و بسیج جامعه پزشکی را از دیگر خدمات گروه های اعزامی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم استان همزمان با مناسبت هفته سلامت و به مناسبت استقبال از کنگره ملی 10هزار شهید عشایری عنوان کرد.

48

کد خبر 1630415

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیج جامعه پزشکی بسیج جامعه پزشکی هفته سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صبح امروز با حضور زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.

این مرکز رشد با ارائه یک مدل تحقیقات محور و پتانسیل علمی بالا، یکی از پیشتازان تولید دانش در حوزه سلامت است. این مرکز قادر است توانایی خود را به صورت عملی در پشتیبانی از تبد یل دانش به فناور‌ی های دانش محور حوزه سالمت به ویژه در حوزه، تکنولوژ‌ی های نوین پزشکی، هوش مصنوعی، تجهیزات پزشکی، بیوتکنولوژی، روش‌های جد ید درمانی، پزشکی دقیق و ... به کار برد و با هدف حمایت از بنگاه‌ها‌ی نوآور و کارآفرین و تبد یل آنها به محصولات مبتنی بر نوآوری، بازاریابی و تجاری سازی آنها در بازار‌های داخلی و بین المللی
و کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان، خودکفایی در تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی و به حرکت درآوردن
چرخ‌های اقتصاد ملی اقدام به تاسیس مرکزرشد فناوری‌های بالینی نموده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در دیم‌زارهای چهارمحال‌وبختیاری
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است