Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان محاکمه حمید نوری را محکوم کرده و از دولت و وزارت امور خارجه درخواست کردند پیگیری‌های اثربخش‌تری را داشته باشند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان محاکمه حمید نوری را محکوم کرد. متن این اتحادیه در این خصوص به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مراقب باشیم تا در دهه ۶۰، جای شهید و جلاد عوض نشود، زیرا ملت ایران در دهه شصت مظلوم واقع شد و به دلیل اینکه تروریست‌ها و منافقین و پشتیبانان آن‌ها به امام و ملت ایران ظلم و خباثت کردند، ملت در موضع دفاع قرار گرفت و در نهایت هم پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقام معظم رهبری
وقایع سال ١٣۶٠ و به دنبال آن جنایت‌های گروهک‌های تروریستی از کسی پوشیده نیست، کمتر کسی کشتار ناجوانمردانه پاک‌ترین فرزندان این سرزمین توسط گروهکی تمامیت خواه، جنایتکار و خشونت طلب را نشان از دموکراسی خواهی منافقین می‌داند؛ سازمان منافقین در پیش و پس از انقلاب اسلامی سال ١٣۵٧ به خوبی ذات پلید و وابسته به استکبار خود را نمایان ساخته بود و با آغاز درگیری‌های خیابانی در خرداد ۶٠ و ترور رهبران و مسئولان کشور از جمله شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و همچنین کشتار غیرنظامیان اعم از زنان و کودکان در بازار و خیابان، جایی برای تردید در تعمد آنان در جنایت و ترور باقی نگذاشتند. خیانت‌های منافقین به دهه ۶٠ محدود نمی‌ماند و رد پای این گروهک را می‌توان در ترور دیگر مسئولان جمهوری اسلامی ایران، نظیر شهید صیاد شیرازی، شهید لاجوردی و همچنین مشارکت در طراحی و اعمال تحریم‌های اقتصادی، دارویی و... علیه مردم و همچنین همراهی با بدخواهان و دشمنان قسم خورده این سرزمین نیز مشاهده کرد.

از خرداد ٩۶ که غربگرایان، خادمان نظام جمهوری اسلامی ایران را ناجوان‌مردانه هدف اتهامات بی اساس و واهی خود قرار دادند تا به امروز، ماشین تهمت و دروغ کشور‌های غربی با پوشش دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن و سکوت مجامع بین المللی، اقدام به تهاجم گسترده‌ی میدانی و رسانه‌ای علیه چند تن از مسؤولین اجراء عدالت در ایران نموده اند.

جدیدترین موضوع در این عرصه، توطئه برای دعوت و دستگیری آقای حمید نوری، کارمند سابق قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، و برگزاری دادگاه ناعادلانه و نمایشی ایشان به اتهام مشارکت در اجرای احکام قضائی دهه ۶٠ شمسی است. مقصود از اجرای احکام قضائی اعدام‌های دهه ۶٠، قصاص قاتلان و تروریست‌هایی است که دستشان به خون بیش از ١٧٠٠٠ نفر از مردان و زنان و کودکان این سرزمین آلوده بود، منافقینی که به ترور‌های کور و ددمنشانه بسنده نکردند و در حساس‌ترین مقطع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به صفوف دشمن ملت ایران، ارتش بعثی صدام پیوستند و به عنوان ستون پنجم دشمن خیانت‌های جبران ناپذیری را علیه کشورمان روا داشتند.

دولت سوئد در این زمینه علیرغم حسن نیت جمهوری اسلامی ایران، رفتاری غیر حرفه‌ای و دون شأن دیپلماتیک از خود نشان داده و با برگزاری غیرعادلانه دادگاه آقای حمید نوری، رسماً به دستگاه مجری نقشه‌های شوم گروهک تروریستی منافقین تبدیل شده است.

ما بعنوان بزرگترین مجموعه‌های دانشجویی ایران برگزاری دادگاه آقای نوری به هر شکل و صدور هرگونه حکمی را شدیداً محکوم می‌نماییم و از دولت سوئد می‌خواهیم حسن نیت جمهوری اسلامی ایران را با اقدام عملی متناسب پاسخ داده و عدالت را فدای اغراض سیاسی یک گروه تروریستی که چهار دهه پیش از این توسط ملت ایران اخراج شده اند نکند. همچنین دولت سوئد که از مدعیان دفاع از حقوق بشر است باید در مقام مسؤول به دلیل حمایت از گروهی خشونت طلب که جان هزاران انسان بیگناه را گرفته اند در حاضر و در برابر تاریخ پاسخگو شوند؛ که این مهم با مطالبه جدی جامعه نخبگانی و دانشگاهی سوئد و پیگیری مجامع بین المللی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند، می‌تواند با سرعت بیشتری منجر به نتیجه مطلوب گردد.

همچنین ضمن قدردانی از دولت جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور خارجه بابت پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته تا به امروز، پیگیری‌های اثر بخش تری را از ایشان خواستاریم. لازم است وزارت امور خارجه و سایر دستگاه‌های مربوطه، ضمن دنبال نمودن این پرونده تا حصول نتیجه مطلوب، ریشه کنی شجره خبیثه منافقین در کشور‌های خارجی را به طور جدی مورد پیگیری قرار دهد.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
سازمان بسیج دانشجویی
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمید نوری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان منافقان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان جمهوری اسلامی ایران حمید نوری ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر شنبه در مراسم شهادت ششمین اختر آسمان ولایت و امامت، امام جعفر صادق (ع) در مصلی امام خمینی (ره) رشت ضمن تسلیت سالروز شهادت پیشوای امت اسلامی امام صادق (ع) اظهار کرد: شیعه به مذهب جعفری نیز تعبیر می‌شود زیرا شیعه مدیون کلاس‌ها و دانشگاه عظیم علمی و روایی است که از مکتب امام صادق (ع) دارد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به ورود اسلام به برخی کشورهای اروپایی از جمله بوسنی تصریح کرد: برخی مسلمانان اروپا در تعالیم‌شان می‌گفتند «تاریخ اسلام پنجاه سال بعد از پیامبر (ص) را مطالعه و تحقیق نکنید» و هدف از بازداشتن مسلمانان از تحقیق در این زمینه، این بوده که مسلمانان نسبت به حوادث و اتفاقات رخ داده در درون جامعه اسلامی بعد از پیامبر آگاه نشوند؛ اما برخی تحلیلگران غربی که به آئین اسلام گرویدند اسلام را از همین رهگذر مطالعه و متوجه حقایق آن شدند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امام صادق (ع) ۳۴ سال امامت را بر عهده داشتند و آغازگر جهاد در عرصه فقه و فقاهت و تربیت جامعه اسلامی بودند، افزود: آن حضرت حدود ۴ هزار شاگرد تربیت کردند و در دوران حیات و امامت خویش با فشارهای منصور دوانیقی (لعنت‌الله علیه) مواجه شدند؛ ظلم‌ها و فشاری که منصور بر امام وارد کرد، بر هیچ امامی وارد نشده بود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه منصور دوانیقی (لعنت‌الله علیه) همواره امام صادق (ع) را تحقیر می‌کرد و مورد شکنجه روحی قرار می‌داد گفت: او آرامش را از امام سلب کرده بود و بارها تصمیم به قتل امام را گرفته بود؛ سرانجام آن حضرت را به شهادت رساند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل حکومتی مبتنی بر احکام و آرمان‌های اسلام از جمله اهداف و آرزوهای اهل‌بیت و عالمان دین در دوره‌های مختلف بود، افزود: اهل‌بیت عصمت و طهارت در دوران حیات‌شان، شکنجه‌های روحی و سختی‌های زیادی را متحمل شدند تا حکومتی مبتنی بر احکام اسلام تشکیل دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه حکومت اسلامی در ایران در سایه تلاش‌های شهیدان، امام و روحانیت شکل گرفت؛ حکومتی که آرزوی انبیا و اهل‌بیت عصمت و طهارت بود، تصریح کرد: دشمن امروز تلاش می‌کند ما را درگیر امور جزئی و سیاه‌نمایی‌ها کند تا از اصل نظام و حکومت اسلامی که مورد توجه انبیا و اولیا است فاصله بگیریم.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به بسط قدرت جمهوری اسلامی که معادلات تمام قدرتمندان جهانی را برهم زده و قدرت‌های نظامی را وادار به خضوع کرده است، افزود: با وجود هجمه‌های گوناگون علیه نظام اسلامی اما در این فضاهای مسموم جهانی نیز طعم شیرین اداره جامعه بر مبنای اسلام و مدیریت اسلامی در اذهان و دل‌های ملل نشسته است و ملت‌ها حکومت اسلامی و پیام جمهوری اسلامی را باور کردند و جمهوری اسلامی در سرتاسر دنیا تأثیرات شگرف خود را به منصه ظهور رساند.

امام جمعه رشت با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) مبنی بر اینکه «علم و عمل باید در کنار هم باشد» تصریح کرد: عمل بدون معرفت و دانش فایده‌ای ندارد البته علمی که با عمل همراه نباشد نیز فایده‌ای ندارد.

کد خبر 6096421

دیگر خبرها

  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • انتقاد از زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات | جزئیات گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با بورل پیش از سفر گروسی