Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتاق تعاون ایران اجرای طرح تخصیص عادلانه یارانه‌ها را موجب بهبود فضای کسب و کار و استفاده بهینه از منابع تولیدی کشور دانست.

به گزارش ایران اکونومیست، رئیس اتاق تعاون ایران در حمایت و همراهی فعالان بخش تعاون کشور از طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

به استحضار تمام تعاون‌گران کشور که همواره در فراز و نشیب‌های اقتصادی به عنوان یک بخش اقتصادی و اجتماعی به خوبی نقش خود را در حمایت از انقلاب و آحاد مردم به نمایش گذاشتند؛ می رساند که قطعاً استمرار تخصیص ارز یارانه‌ای به واردات در اقتصاد کشور به دلایلی از جمله گسترش قاچاق، غیررقابتی شدن فضای کسب و کار، ایجاد محدودیت در فرایند صادرات و غیربهره‌ور شدن استفاده از عوامل تولید، به صلاح منافع اقتصادی کشور نیست؛ از این رو تصمیم دولت در جهت اصلاح ساختار اقتصادی و عادلانه‌تر کردن تخصیص یارانه‌ها دارای منطق اقتصادی و اجتماعی است و ضروری است تعاون‌گران مانند همیشه تمام همت خود را در جهت حسن اجرای این طرح اقتصادی به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای این طرح قطعاً از یک طرف موجب بهبود فضای کسب و کار برای تولید کنندگان و استفاده بهینه از منابع تولیدی کشور می‌شود و از طرف دیگر موجب عادلانه‌تر شدن توزیع یارانه‌ها در بین دهک‌های درآمدی کشور خواهد شد. بر این اساس، لازم است شبکه توزیع و تولید تعاون کشور با توجه به رسالت اصلی خود مبنی بر ارائه خدمت با حداقل قیمت در راستای حمایت از اعضاء و آحاد مردم، ضمن تلاش در جهت تأمین مستمر کالاها و مقابله با هر گونه اخلال در فرآیند عرضه کالاها نظارت کنند که سقف‌های قیمتی اعلام شده از طرف ستاد تنظیم بازار کشور رعایت شود و با تأکید بر بهره‌وری و اصلاح فرآیندهای تولید و توزیع، تلاش شود قیمت‌های مصرف کننده از سقف‌های قیمتی پایین‌تر عرضه شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: توزیع عادلانه یارانه‌ها ، اتاق تعاون ، فضای کسب و کار ، یارانه ، قاچاق ، اصلاح نظام یارانه‌ها

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: توزیع عادلانه یارانه ها اتاق تعاون فضای کسب و کار یارانه قاچاق اصلاح نظام یارانه ها عادلانه یارانه ها فضای کسب و کار اتاق تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاونت برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی کشور در گردهمایی معاونت‌های برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی کشور گفت: با تلاش تیمی فراوان و هم افزایی که در سال ۱۴۰۲ انجام شد، توانستیم در مسیر توسعه  و استاندارد سازی فضا‌های آموزشی قدم‌های بسیار تاثیر گذاری برداریم.

علیرضا راشکی همچنین با تاکید بر حضور خیرین در امر خداپسندانه مدرسه سازی که هم خیر این دنیا و آخرت را به همراه دارد، افزود:  تلاش و همت  معاونت‌های مشارکت مردمی  در جذب خیرین   باید دوچندان شود تا فصل جدید و جهش بی سابقه‌ی مدرسه سازی را رقم بزنیم.

در گردهمایی معاونت‌های مشارکت‌های مردمی کشور و اعضا جامعه خیرین کشور، محمد جواد خلیلی معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان رتبه نخست ارزشیابی عملکرد و جذب مشارکت خیرین حقیقی، csr، گروه‌های جهادی را کسب کرد و شایسته تقدیر شناخته شد.

خلیلی در این مراسم ضمن قدردانی از خانواده نوسازی مدارس در خوزستان، مجمع خیرین استان و همه خیرین نیک اندیش، گفت: در  سال ۱۴۰۱ میزان تعهدات این اداره کل مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان بوده و در سال ۱۴۰۲ با افزایش قابل توجه ایی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان (رشد ۷برابر) رسید.

دیگر خبرها

  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور