Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@17:37:21 GMT

وجود ۲۰هزار تن مرغ مازاد در انبارها

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۶۵۴۰

وزیر جهاد کشاورزی با اطمینان از کافی بودن ذخایر کالاهای اساسی گفت: ۲۰ هزار تن مرغ مازاد در انبارها ذخیره شده است. ناطقان: وزیر جهاد کشاورزی در برنامه شکبه خبر با تأکید بر اینکه هیچ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز وجود ندارد، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام کشور تنها در اردیبهشت ماه ۲۰ هزار تن مرغ مازاد خریداری کرده و در انبارها ذخیره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی فزودعلاوه بر آن، ۱۳۰ میلیون جوجه‌ریزی در ماه‌های اسفند و همین میزان در فروردین انجام شده و در اردیبهشت نیز سقف جوجه‌ریزی همین میزان خواهد بود. بنابراین، نیاز کشور برای این کالای اساسی کاملا تأمین است.

ساداتی‌نژاد در خصوص دلیل صف‌های خرید گفت: به دلیل تغییر قیمتی که ایجاد شده، تقاضا افزایش یافته و هیچ کمبودی وجود ندارد، در حالی که پنج‌شنبه‌های گذشته کشتار مرغ انجام نمی‌شد، اما امشب کشتارهای مرغ فعال خواهند بود و فردا عرضه مرغ گرم در بازار خواهیم داشت.

* توزیع ۸۰ هزار تن روغن خام جدید به کارخانه‌ها

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه اخیرا ۱۲۰ هزار تن روغن خام به کارخانه‌های کشور توزیع شده بود، گفت: ۸۰ هزار تن روغن خام جدید هم به تازگی به کارخانجات توزیع شده و آنها با قدرت بیشتری تولید خود را انجام می‌دهند و با قیمت‌های جدید در بازار توزیع می‌شود.

ساداتی‌نژاد درباره دلیل صف‌های خرید روغن هم گفت: بخشی از آن به این دلیل است که فروشگاه‌ها روغن‌ را با قیمت قبلی عرضه می‌کردند و تقاضا بیشتر شد.

وی همچنان تأکید کرد که نان و دارو مشمول اصلاح یارانه‌ها نبوده و افزایش قیمتی نخواهند داشت.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ذخایر کالاهای اساسی بسیار مطلوب است، گفت:‌ از روز شنبه عرضه جدید نهاده در سامانه بازارگاه وجود خواهد داشت.

منبع: مشرق برچسب ها: مرغ مازاد ، انبارها ، کالاهای اساسی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مرغ مازاد انبارها کالاهای اساسی کالاهای اساسی جهاد کشاورزی مرغ مازاد هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن صداقت کیش ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: برای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان هشت مرکز پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: این مراکز از هم اکنون به صورت شبانه روزی تا پایان کار برداشت آماده خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است فهرست خرید گندم روزانه از سوی مراکز خرید به بانک برای پرداخت مطالبات کشاورزان ارائه شود.

صداقت کیش افزود: کلزا نیز توسط کارخانه روغن گچساران از کشاورزان خریداری می‌شود.

کد خبر 6092193

دیگر خبرها

  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • پیش‌بینی برداشت ۳۰ هزار تن گندم مازاد از مزارع آبدانان