Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@12:39:54 GMT

واریز ۴۶ هزار میلیارد تومان یارانه به حساب‌های مردم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۶۶۲۱

واریز ۴۶ هزار میلیارد تومان یارانه به حساب‌های مردم

آفتاب‌‌نیوز :

علی کامیار، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات لرستان، با اشاره به طرح جدید توزیع عادلانه یارانه‌ها در جامعه، اظهار کرد: در این طرح ۴۶ هزار میلیارد تومان وارد حساب‌های مردم شد.

دادستان دیوان محاسبات کشور ریسک پذیری و شجاعت دولت را قابل تمجید دانست و افزود: برای اجرای عدالت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری همه باید بسیج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، مردمی بودن مدیران را امر مهمی دانست و گفت: مدیران با عملکرد درست و کارآمد باید سعی در حل مشکلات مردم داشته باشند.
وی به نقش دستگاه‌های نظارتی و دیوان محاسبات در دستگاههای اجرایی کشور اشاره کرد و افزود: دیوان محاسبات نقش مهمی در فائق آمدن بر مشکلات دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان به تعطیلی برخی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها در لرستان و بیکاری جوانان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تعاون، کار جهادی و عملیاتی کردن شعار مقام معظم رهبری در جهت رفع مشکلات تلاش کنیم.

در ادامه فرهاد زیویار، استاندار لرستان نیز با اشاره به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ایران در زمینه‌های گوناگون به ویژه مبارزه با بیماری کرونا، گفت: انقلاب اسلامی یک ایستگاه تاریخی و الگوساز بوده و هست.

وی با اشاره به طرح تحول اقتصادی کشور، دولت، ملت و کشور آمادگی لازم برای اجرای این طرح بزرگ اقتصادی را دارند، عنوان کرد: ذخیره کافی اقلام اساسی در استان داریم بنابراین جای نگرانی نیست و مردم به شایعات توجه نکنند.

در ادامه روح‌الله اکبری، مدیرکل هماهنگی امور استان‌های دیوان محاسبات کشور، گفت: شرایط مالی و اعتباری کنونی کشور نیازمند انسجام بین دستگاه‌های مختلف است تا ضریب بهره‌وری مالی در کشور ارتقا یابد.

اکبری ناکارآمدی و فساد را موجب کاهش تراز عملیاتی دولت دانست و تصریح کرد: باید با نظارت و گزارش عملیاتی، اتصال به سامانه ثنا برای بارگذاری گزارشات دستگاه‌های اجرایی در جهت رفع فساد در جامعه و دستگاه‌های اجرایی کمک کنیم.

در ادامه جمالی‌نژاد، مدیرکل جدید دیوان محاسبات لرستان نیز نظارت را امری جدی در جهت گره‌گشایی و رفع مشکلات مردم دانست و افزود: نظارت میدانی از طرح‌ها و تقویت حسابرسی عملکرد در کنار سیاست پیشگیرانه با تمرکز بر مسائل مهم استان با رویکرد فناورانه از مهم‌ترین برنامه‌های دیوان محاسبات استان است.

در ادامه علی سالاروند، مدیرکل محیط زیست لرستان، نیز با اشاره به آلودگی شدید هوا از ابتدای امسال تا کنون گفت: امروز بیستمین روز آلوده در لرستان است.

سالاروند، از بین رفتن پوشش گیاهی و سد سازی توسط کشورهای همسایه در کنار تخریب محیط زیست را مهمترین عامل ایجاد این آلودگی عنوان کرد.

صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان نیز گفت: هلال احمر لرستان ۳۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی را جذب کرده است و از موفق‌ترین جمعیت‌های هلال احمر کشور بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دیوان محاسبات کشور دادستان پرداخت یارانه دیوان محاسبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش جارنیوز، این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود،سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت