Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@06:00:12 GMT

آغاز عملیات آبرسانی به ۲۸ روستای شهرستان ساوه

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۶۸۷۶

آغاز عملیات آبرسانی به ۲۸ روستای شهرستان ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه با بیان اینکه پروژه های تعریف شده امروز در راستای اعتبارات محرومیت زدایی با اولویت اجرای خط انتقال روستاهای باغشاهی و سیلیجرد بود گفت : ایجاد تاسیسات آب اعم از تجهیز و حفر چاه و ایستگاه پمپاژ و مخزن ذخیره آب در مجتمع سردار سلیمانی ( کوهپایه ) مشتمل بر شش روستا با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ششصد میلیون تومان و مجتمع سرداران مشتمل بر ۲۲ روستا با عتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان و مجموعا بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان در دستور کار اجرایی این طرح قرار دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید طاعتی با بیان اینکه در مجتمع شهید سلیمانی احداث دو باب مخزن ذخیره آب به احجام ۱۰۰ و ۴۰۰ متر مکعب در روستای چرمک انجام خواهد شد گفت : احداث یک باب مخزن تقلیل فشار به ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب در مسیر خط انتقال سیلیجرد و احداث خط انتقال باغشاهی و سیلیجرد بطول ۲۶۰۰ متر به قطر ۱۶۰ میلیمتر و همچنین احداث مخزن ۵۰ متر مکعبی در روستای حقانیه ، بازسازی و بهسازی چشمه سیلیجرد بخشی از عملیات پیش بینی شده است .

وی در تشریح عملیات اجرایی برای مجتمع سرداران نیز گفت : اجرای خط انتقال روستای یل آباد به الوسجرد به طول ۵۶۰۰ متر با لوله های چدن داکتیل و پلی اتیلن تجهیز انجام خواهد شد .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ساوه تصریح کرد : برق رسانی ایستگاه پمپاژ روستای قردین ، تجهیز و برق رسانی روستای ملک آباد و احداث مخزن ذخیره ۳۰۰ متر مکعبی روستای شرفلو و همچنین احداث مخزن ذخیره ۵۰۰ متر مکعبی روستای ملک اباد تجهیز و برق رسانی چاه روستای هلول از دیگر طرح های اجرایی در این عملیات خواهد بود .

گفتنی است این طرح در غالب رزمایش جهادگران فاطمی با حضور گروه های بسیج سازندگی بصورت نمادین در روستای باغشاهی از توابع بخش مرکزی آغاز شد

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: پروژه های آبرسانی محرومیت زدایی ساوه مخزن ذخیره خط انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز

احمد بلند نظر با اشاره به تداوم عملیات پروژه گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان جیرفت گفت: دهستان رضوان از توابع بخش جبالبارز نیز مورد توجه قرار گرفته است و بدین منظور به روستاها و پارچه آبادی های منطقه میجان در آینده ای نه چندان دور گازرسانی می شود.   

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت تصریح کرد: هم اکنون عملیات حفاری ویژه اجرای خط انتقال به منطقه در حال اجرا است و بر اساس بررسی های صورت گرفته پروژه با ۱۳ کیلومتر خط انتقال و ۵ کیلومتر شبکه توزیع، طی فاز اول اجرا می شود و فاز دوم آن متعاقبا به مناقصه گذاشته خواهد شد تا تمامی روستاها و پارچه های واقع در میجان از نعمت گاز شهری بهره مند بشوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو