Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:19:29 GMT

شهردار: میبد، شهر ورزشی سرآمد در استان یزد است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۶۹۳۳

شهردار: میبد، شهر ورزشی سرآمد در استان یزد است

به گزارش ایرنا مجید بهارستانی روز پنجشنبه در دیدار با این جانباز با حضور محمد انصاری فوتبالیست ملی پوش افزود: میبد دارای استعدادهای بسیار خوب ورزش فوتبال است و  اعضای شورای اسلامی شهر نیز  از فعالان این حوزه و حامی ورزشکاران هستند .

وی در معرفی شهر میبد اظهار کرد : این شهرستان همانند شهرهای دیگر استان یزد شهر قنات ، قنوت ، قناعت و مردمان سخت‌کوش است و تلاش مردم این دیار در شرایط آب و هوای بیابانی و گرم و خشک در سالیان نه چندان دور برای استفاده از منابع آب از دل کویر با حفر ۳۰۰ رشته قنات ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میبد جنگلی از قنات است و مردمان زحمت کش و کم توقع این شهرستان با تلاش بسیار با حفر قنات در عمق ۶۰ تا ۷۰ کیلومتری آب را برای استفاده به شهر می‌آوردند.

شهردار میبد ادامه داد: میبد همچنین کم سن و سال ترین شهید دوران دفاع مقدس شهید به نام شهید محمد حسین ذوالفقاری و کهنسال‌ترین شهید آن دوران به نام شهید غلامحسین مقنی پیرمرد ۹۵ ساله اهل بفروئیه را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌است.

عضو شورای شهر میبد نیز این شهرستان را شهر روضه‌های امام حسینی و برگزار کننده آیین های خاص در محرم معرفی کرد که نشان از ارادت خاص مردم به امام حسین (ع) واهل بیت دارد ، این شهرستان مردمی خیر دارد که همه برکت عشق و مودت آنها به اهل بیت (ع) است.

علیرضا آزادمنش اعضای شورای شهر را از فعالان حوزه فوتبال معرفی کرد و گفت: همه اعضای شورا از فوتبال و رشته های ورزشی حمایت می‌کنند و با این وجود مشکلات زیادی از نظر ساختار ورزش فوتبال در این شهرستان وجود دارد.

محمد انصاری ملی پوش فوتبالست هم در این دیدار و نشست علاقه جوانان میبد به فوتبال و استعدادهای خوب فوتبالی این شهرستان را با وجود مشکلات مطرح شده از سوی فعالان این حوزه ستود و بر استعدادیابی و حمایت از فعالان ورزشی این شهرستان تاکید کرد.

مرتضی فلاح جانباز فوتبالیست و از مربیان کلاس c فوتبال در میبد نیز افتخارات شهرستان در حوزه فوتبال ، فوتسال و فوتبال جانبازان و درخشش فعالان این حوزه در سطح استان با وجود فراهم نبودن زیرساختهای ورزشی را یادآور شد.

بیش از سه هزار و ۷۰۰ فوتبالیست در میبد فعالیت دارند و مرکز شهرستان ۱۰۷ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد واقع شده‌است.

برچسب‌ها محمد انصاری فوتبال شورای شهر میبد یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد انصاری فوتبال شورای شهر محمد انصاری فوتبال شورای شهر میبد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است

محمدحسن اسدی در آیین تقدیر و تجلیل از پاکبانان سطح منطقه ۷ شهرداری شیراز گفت: عشق، محبت و دوستی در دل پاکبانان موج می‌زند و با تلاش خود توانسته‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند.

او ضمن تشکر از یاوران پای‌کار شهرداری منطقه ۷ شیراز که پیش‌قدم هستند، بیان کرد: این منطقه از مناطق کم برخوردار است، اما طی چند ماه گذشته شهرداری شیراز، بزرگراه سرلشکر شهید استوار را به بهره‌برداری رسانید و دو تقاطع شهید استوار ـ نصر شرقی و شهید استوار -خلیج‌فارس نیز کلنگ‌زنی شد که قول دادیم طی ۱۵ ماه آینده به بهره‌برداری و افتتاح برسانیم و قطعاً امسال و سال‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه خواهیم بود.

اسدی با بیان اینکه پاکبانان از زحمتکش‌ترین قشر شهرداری هستند، گفت: ما فصل جدیدی در شورای اسلامی شهر و شهرداری شروع می‌کنیم و آن‌هم توجه بیشتر به شما پاکبانان است و مسوولان مناطق با استفاده از ظرفیت قانون، برای همه پاکبانان برنامه‌های مختلف شود.

علی امینی، شهردار منطقه ۷ شیراز نیز گفت: سال گذشته پروژه‌های متعدد و بزرگ در منطقه ۷ افتتاح و کلنگ زنی شد که در سال ۱۴۰۳ حتماً می‌توانیم این پروژه‌ها را تقدیم شهروندان در منطقه کنیم که نشان‌دهنده همت شورا و شهردار است. اگر پاکبانان و کارگران نبودند، شهر به زیبایی خود نمی‌رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند