Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد پاکمهر عصر پنج شنبه در نشست با رئیس بنیاد مستضعفان که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: پروژه آبرسانی از سد شیرین دره به ۶۷ روستا نیمه تمام رها شده است.

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۳۳ روستا از این تعداد در مانه و سملقان و مابقی در بجنورد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه اکنون ۲۲ میلیارد تومان پروژه محرومیت زدایی در اختیار دارد.

پاکمهر با تاکید بر اینکه این پروژه اکنون در دست قرارگاه قرب امام حسن است، گفت: بنیاد مستضعفان می‌تواند به صورت مشارکتی برای اتمام این پروژه کمک کند.

نماینده بجنورد در مجلس تصریح کرد: مردم این مناطق سال‌هاست از طریق تانکر آبرسانی می‌شوند لذا مردم در اوج نجابت قرار دارند.

وی با اشاره به مجتمع آبرسانی از سد چندیر نیز افزود: در این سد آب شرب مازاد قرار دارد که بناست کهنه جلگه را آبرسانی کند.

پاکمهر گفت: ۳۳ میلیارد در این پروژه تخصیص یافته و اکنون برای ایجاد تصفیه خانه بین ۵۰ تا ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی در انتها تاکید کرد: بنیاد مستضعفان با تکمیل این دو پروژه اقدامی بزرگ جهت آبرسانی به مردم محروم خراسان شمالی انجام داده است.

کد خبر 5488393

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی آبرسانی روستایی بجنورد بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا احتکار آمار کرونا بسیج سازندگی بیرجند مشهد گروههای جهادی خراسان رضوی نانوایی گناوه آلودگی هوا قزوین بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی

مدیرکل راهداری خراسان شمالی گفت: بیش از ۵۵ هزار تخلف سرعت وسایل نقلیه طی فروردین امسال در محورهای استان ثبت شد.

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: ماه گذشته بیش از ۵۵ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی توسط دوربین‌های ثبت تخلف به ثبت رسید.

وی افزود: محور چمن بید - گلستان، قوچان - فاروج و ایرج - جاجرم - بجنورد به ترتیب بیشترین تخلفات سرعت متوسط را دارند.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی بیان کرد: محور بجنورد - ایرج - جاجرم و گرمه - سه راهی چمن بید، سه راهی پیش قلعه به راز و جرگلان بیشترین تخلف سرعت لحظه‌ای ثبت شده است.

مشتری ادامه داد: در فروردین امسال کمترین تخلف سرعت در محور بجنورد - آشخانه بوده است.

وی با بیان اینکه سرعت متوسط وسایل نقلیه عبوری ثبت شده در کل راه‌های استان ۸۵ کیلومتر است، تصریح کرد: محورهای خراسان شمالی به ۴۰ سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت مجهز است و از کاربران جاده‌ای تقاضا داریم در طول مسیر، سرعت مجاز را رعایت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

کد خبر 750481

دیگر خبرها

  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • نوای موسیقی خراسان خاموش شد
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی