Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:35:42 GMT

اتاق نشر آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی تشکیل شود 

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۷۰۹۲

اتاق نشر آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی تشکیل شود 

به گزارش عصر پنجشنبه مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید در دیدار حجت‌الاسلام محمد حسن صافی گلپایگانی اظهار داشت: در آثار مرحوم آیت‌الله صافی آنچه احتیاج به تحقیق دارد، اقدام شده و به تدریج منتشر شود، منتخب الاثر از آثار فاخرش است و در سال ۱۳۲۸ شمسی نیز اثری با عنوان امر به معروف و نهی از منکر تالیف کرد که از آثار اولیه آن مرحوم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آیت‌الله سبحانی افزود: آیت‌الله صافی گلپایگانی از نخستین شخصیت‌هایی بود که برای مجله مکتب اسلام مقاله نوشت و مقاله‌اش درباره حضرت ولیعصر(عج) بود و هنوز آن مطالب، برای دیگران محل رجوع است.

آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی دوازدهم بهمن‌ماه سال گذشته در ۱۰۳ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

این مرجع تقلید به حادثه تخریب قبور ائمه بقیع (ع) اشاره کرد و افزود: وقتی قبور ائمه را تخریب کردند، مرحوم سید صدرالدین صدر در عراق بود و اشعاری را سرود، شاعران عراق از این اشعار استقبال کردند و در مجله‌ها و روزنامه‌ها نوشتند، به اندازه‌ای که دولت سعودی از دولت عراق خواهش کرد جلوی این اشعار را بگیرند و دولت عراق هم احساس خطر کرد و از ادامه نشر آثار ادیبان و شاعران جلوگیری کرد.

وی گفت: المنار در عین حال که تفکرهای سلفی دارد از ملک سعود درخواست کرده بود که مولدالنبی خراب نشود.

استاد سطوح عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه هسته‌بندی وهابیت در زمان فتحعلی شاه پایه‌ریزی شد، گفت: فتحعلی شاه لشکر تامین کرد تا ریشه آنان را برکَند ولی جنگ روس پیش آمد و نتوانست.

آیت‌الله سبحانی در پایان موضوع جمعیت را از خطرهای جدی ایران و تشیع دانست و گفت: شعار فرزند کم، زندگی بهتر، جمعیت ما را کم کرده است و امروز دیگر جوانان به یکی دو فرزند اکتفا می‌کنند و این خیلی خطرناک است./

برچسب‌ها آیت الله صافی گلپایگانی مرجعیت تقلید شیعه قم آيت الله العظمی سبحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آیت الله صافی گلپایگانی مرجعیت تقلید شیعه قم آیت الله صافی گلپایگانی مرجعیت تقلید شیعه قم آيت الله العظمی سبحانی الله صافی گلپایگانی آیت الله صافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074531 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • اگر صافی کف پا نوعی بمب ساعتی نباشد چه؟
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • همایش تجاری ایران و تاجیکستان
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان