Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@09:00:58 GMT

واکنش دختر جانی دپ به دادگاه پدرش و امبر هرد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۷۲۱۴

واکنش دختر جانی دپ به دادگاه پدرش و امبر هرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزیاتو، رابطه جانی دپ و لیلی رز دپ به عنوان پدر و دختر همیشه مستحکم بوده. با این حال، بسیاری در مورد وضعیت رابطه جانی و دخترش در این روزها کنجکاو هستند؛ به ویژه پس از فراز و نشیب‌های شکایت جانی از امبر هرد و دادگاهی که در جریان است.

لیلی رز به عنوان دختر یک ستاره مشهور، همیشه وقتی صحبت از پدرش به میان می‌آید با احتیاط عمل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که او هرگز بیانیه مستقیمی در مورد ادعاهای نامادری سابقش صادر نکرده، به صراحت گفته است که طرف پدرش است.

او در واکنش به اتهامات اولیه امبر هرد گفته است: «پدر من شیرین‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین کسی است که می‌شناسم، او برای من و برادر کوچکم یک پدر فوق العاده است و همه کسانی که او را می‌شناسند همین را می‌گویند.» ونسا مادر لیلی رز نیز از جانی دپ حمایت کرد. او در نامه‌ای در دادگاه، در دفاع از شخصیت جانی نوشت: «در تمام سال‌هایی که جانی را می‌شناسم، او هرگز مرا مورد آزار جسمی قرار نداده است و تصویری که امبر هرد از او به نمایش گذاشته، به هیچ وجه شبیه مردی نیست که من ۱۴ سال، با او زندگی فوق‌العاده‌ای داشتم.»

با توجه به اینکه جانی و امبر چندین سال با هم بودند، طبیعی است که فرزندان جانی با همسر او ارتباط برقرار کنند. اما ماهیت رابطه امبر با دختر جانی، لیلی رز چگونه بود؟ به گفته جانی، اوضاع بین لیلی رز و امبر به دلایلی متشنج بود. جانی در جریان شهادت دادگاه آوریل ۲۰۲۲ گفت که دخترش به عروسی آنها نیامد و رابطه او و امبر هرد به دلایل مختلفی خوب نبود.

اما امبر اصرار دارد که او و لیلی رز پیوند محکمی داشتند. امبر در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۵ درباره اینکه نامادری لیلی رز و برادرش جک شده است صحبت کرد و این تجربه را بزرگ‌ترین و شگفت‌انگیزترین هدیه‌ای دانست که در زندگی دریافت کرده است. امبر هرد مدعی شد که جانی دپ دخترش را به مصرف ماری جوانا تشویق کرده است. جانی، به نوبه خود، این ادعاها را در جریان دادگاه ۲۰۲۰ خود رد کرد.

لیلی رز همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب جانی داشته است. او در سال ۲۰۱۵ درباره دخترش گفت: «او یک بچه تیزبین و یکی از باهوش‌ترین انسان‌هایی است که تا به حال دیده‌ام. بچه‌ها خودشان تصمیم می‌گیرند، اما به نظر من تنها کاری که شما به‌عنوان والدین می‌توانید انجام دهید، این است که از آنها حمایت کنید و من این کار را می کنم.»

شاید لیلی رز در عروسی جانی و امبر شرکت نکرده باشد، ولی احتمالا حالا زمانی است که او در کنار پدرش می‌ایستد.

کد خبر 676011 برچسب‌ها سینمای جهان جاني دپ هالیوود بازیگران سینما و تلویزیون جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان جاني دپ هالیوود امبر هرد جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است

به گزارش همشهری آنلاین،‌ چند روز پس از اینکه هوادار معلول استقلال در ورزشگاه با جواد نکونام عکس یادگاری گرفت، همراه با دخترش به محل تمرین استقلال رفت و با استقبال بسیار خوب جواد نکونام و بازیکنان استقلال مواجه شد.

جدا از سرمربی استقلال که حسابی رفاقت را با این هوادار تمام کرد، بازیکنانی همچون روزبه چشمی و سیدحسین حسینی هم برخورد فوق العاده مطلوبی با او و دخترش داشتند. این طرفدار استقلال، رسول مولایی نام دارد و برخلاف برخی مطالب که در فضای مجازی منتشر شده، معلولیتش مادرزادی نیست بلکه به خاطر وقوع یک سانحه دلخراش دست‌های خود را از دست داده است.

اینطور که بازیکنان استقلال متوجه شدند، رسول چند سال قبل در یک سانحه دچار برق گرفتگی می‌شود و با توجه به مسافت طولانی تا مرکز پزشکی، وقتی او را به بیمارستان می‌رسانند با وجود تلاش کادر پزشکان، متاسفانه دستان خودش را از دست می‌دهد ولی حتی با وجود بروز چنین مشکل بزرگی باز هم استادیوم رفتن را فراموش نکرده و دیدارهای استقلال را تا سرحد امکان از نزدیک تماشا می‌کند.

کد خبر 847859 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • خلاقیت و استفاده از روش‌های نوین آموزشی دلیل انتخاب معلم نمونه کیش
  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • واکنش روسیه به مخالفت واشنگتن با تحقیقات دادگاه لاهه در مورد اسرائیل
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر