Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:58:06 GMT

۱۵ تن روغن خوراکی احتکار شده در ایلام کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۷۲۹۲

۱۵ تن روغن خوراکی احتکار شده در ایلام کشف و ضبط شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حیدر الفتی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ایلام ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز، با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه ایلام و اقدام قرارگاه مشترک شهید امانی و همکاری ادارات ذیربط، تعداد ۱۵ تن روغن خوراکی احتکار شده در یک انبار به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیونریال در حاشیه شهر ایلام کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه ایلام ادامه داد: انبار مکشوفه با حضور اعضای قرارگاه پلمپ شده و برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی افزود: قرارگاه شهید امانی با همکاری سپاه، فرمانداری، اداره تعزیرات حکومتی، صمت، ناجا، جهادکشاورزی و اتحادیه اصناف و بازار تشکیل شده و برای کنترل و نظارت بر توزیع کالا و خدمات و همچنین مبارزه با گرانفروشی، احتکار و قاچاق فعالیت می‌کند.

سرهنگ الفتی افزود: مردم عزیز با مشاهده موارد گرانفروشی، احتکار و قاچاق کالا و خدمات، با ستادخبری ۱۱۴ تماس بگیرند.

کد خبر 5488420

منبع: مهر

کلیدواژه: درختکاری ایلام روغن نباتی بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا احتکار آمار کرونا بسیج سازندگی مشهد بیرجند گروههای جهادی خراسان رضوی گناوه نانوایی آلودگی هوا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان