Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@12:15:33 GMT

عرضه تولیدات کانون با ۲۰ درصد تخفیف

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۷۳۴۹

عرضه تولیدات کانون با ۲۰ درصد تخفیف

محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۲۰ درصد تخفیف در سایت digikanoon.ir و shop.kpf.ir عرضه می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل کانون، رضا برنگی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این‌باره گفت: کانون در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران نسبت‌به تخفیف ۲۰درصدی تمامی محصولات خود به‌مدت ۱۰ روز از ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در این نمایشگاه مجازی بیش از ۴۵۰ عنوان کتاب با تاریخ انتشار بعد از سال ۹۸ و موضوع‌های جدید سرگرمی و بازی‌های فکری کانون به‌همراه لوح‌های فشرده تا اول خردادماه ۱۴۰۱ عرضه شده‌است.
مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون در ادامه اظهار کرد: به‌منظور دسترسی همه مخاطبان و مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانان در اقصا نقاط کشور این محصولات در سایت digikanoon.ir و shop.kpf.ir با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.
برنگی با اشاره با این‌که سفارش‌ها از سه تا هفت روز کاری به مقصد مشخص‌شده با بهترین کیفیت و تضمین سلامت کالا ارسال خواهد شد، بیان کرد: توصیه ما به علاقه‌مندان به خرید محصولات کانون این است که خریدهای خود را به زمان پایان روزهای کاری نمایشگاه مجازی معطوف نکنند تا بتوانیم با اولویت‌ها و پروتکل‌های تعیین‌شده نسبت‌به کارسازی سفارش‌های ثبت‌شده در بازه زمانی‌های مشخص اقدام کنیم.
او ادامه داد: با توجه به تجارب و بازخوردهای دریافت‌شده از سوی مخاطبان در دوره‌های گذشته  بنا داریم در این فروش فوق‌العاده برای حفظ کیفیت محصولات تمام ارسالی‌ها در بسته‌بندی‌های جدید و پاکت‌های مخصوص صورت گیرد.
برنگی در پایان یادآور شد: آمادگی داریم تا ۱۵ روز پس از پایان اردیبهشت‌ماه برای افزایش رضایت‌مندی مخاطبان هدف نسبت به جبران کم وکاستی‌های احتمالی با سریع‌ترین روش با ثبت یک تماس تلفنی از طریق شماره‌های ۸۸۷۱۵۵۴۵ و ۸۴۰۱۴ داخلی یک در ساعات ۸ تا ۲۰ اقدام و به قید قرعه به ۱۰ نفر از تهیه‌کنندگان و خریداران برتر جوایز نفیسی از محصولات کانون اهدا کنیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: نمایشگاه کتاب ۱۴۰۱ ، نمایشگاه کتاب کجا برگزار می‌شود؟ ، مصلای تهران ، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ، سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ، کتاب ، کتاب کودک

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب ۱۴۰۱ نمایشگاه کتاب کجا برگزار می شود مصلای تهران نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب تهران کتاب کتاب کودک کودکان و نوجوانان محصولات کانون نمایشگاه کتاب کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

 سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی وضعیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و پارک علامه در منطقه هفت شهرداری به همراه داریوش آقاسی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و فرامرز نجف پور مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز و تعدادی از مسئولین ذیربط از این پارک و کانون بازدید کردند.

فرماندار اهواز در این بازدید با اشاره به مشکلات موجود فضای داخلی و حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و همچنین وضعیت پارک علامه، از رفع مشکلات و ساماندهی وضعیت موجود با تلاش و همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و شهرداری منطقه هفت و با استفاده از ظرفیت حوزه بسیج منطقه خبر داد.

موالی زاده می گوید: پارک علامه با مساحتی بیش‌از چهار هکتار بین خیابان علامه و شهید طاهری واقع شده ‌است که محلات بیست‌متری شهرداری، چهارصددستگاه و کوی آل صافی از این پارک استفاده می کنند. وضعیت‌موجود شایسته مردم این منطقه نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران