Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:34:54 GMT

آزادراه پل زال - مورموری پروژه ای فراملی است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۷۳۶۱

آزادراه پل زال - مورموری پروژه ای فراملی است

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهزاد علیزاده روز پنجشنبه در آئین کلنگ زنی چهار کیلومتر حذف نقاط حادثه خیز نصریان دهلران افزود: آزاد راه پل زال ۱۲۶ کیلومتر است که در لایحه ۱۴۰۰ و پیوست امسال آمده است و سهم دولت ۳۰ درصد، سهم بانک ها ۴۰ درصد و سهم سرمایه گذار هم ۳۰ درصد که با پیگیری ها سهم دولت افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این پروژه را فراملی و متصل کننده کشور به عراق و دریای مدیترانه دانست و تاکید کرد: برآورد اولیه آن ۵۰ هزار میلیارد ریال است که به قیمت امروز حدود۸۰ هزار میلیارد ریال می باشد.

نماینده حوزه جنوب به ۳۰ کیلومتر چهارخطه کردن محور دهلران به اندیمشک توسط قرارگاه خاتم اشاره و گفت: دو قطعه ۱۸ و ۲۹ کیلومتری دیگر از این مسیر نیز مناقصه انجام و احتمالا به قرارگاه خاتم واگذار شود.

وی از مناقصه کل مسیر دهلران به مهران خبرداد و افزود: به زودی مناقصه آن انجام می شود و از محل تهاتر نفت انجام خواهد شد.

علیزاده جاده چمسرخ را از مطالبات مردم زرین آباد و میمه ذکر کرد و گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال از محل مسئولیت های اجتماعی نفت برای آن لحاظ شده و امیدواریم به مناقصه رود.

برچسب‌ها ایلام نماینده مجلس شورای اسلامی دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام نماینده مجلس شورای اسلامی دهلران ایلام نماینده مجلس شورای اسلامی دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»

شهردار کرمان از آغاز آسفالت دو میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان در قالب «جهاد آسفالت» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، محسن تویسرکانی با بیان اینکه آسفالت معابر شهر کرمان در سه فاز به مناقصه گذاشته می‌شود، اظهار کرد: هم‌اکنون فاز نخست مناقصه آسفالت معابر برگزار شده است و طی آن به‌زودی ۴۶۰ هزار مترمربع از معابر با اعتباری بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان توسط پیمانکار آسفالت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر معابر اصلی، کوچه‌های پیرامونی معابر هم که تردد زیادی دارند و نقش مسیر اصلی را ایفا می‌کنند، آسفالت می‌شود، افزود: در فاز دوم نیز با برگزاری مناقصه، ۵۸۰ هزار مترمربع از معابر توسط پیمانکار آسفالت خواهد شد و مابقی آسفالت معابر تا یک میلیون مترمربع در فاز سوم اجرا می‌شود.

شهردار کرمان با بیان اینکه یک میلیون مترمربع از معابر توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری آسفالت می‌شود، گفت: اخیراً برخی معابر شهر در نقاط کم‌برخوردار از جمله خیابان شهید قدوسی آسفالت شد و آسفالت خیابان شهید دستغیب» در حال انجام است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا آبان و پیش از شروع سردی هوا، دو میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان را آسفالت کنیم تا مشکل آسفالت برطرف شود.

کد خبر 749928

دیگر خبرها

  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان