Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی باتاکید بر طراحی برای حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان استان نیازمند توسعه همه جانبه است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، ابراهیم رضایی ظهر امروز در نشست با مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با تاکید بر تقویت همه جانبه این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان از جایگاه ممتاز و مهم برخوردار و لازم است تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه فرهنگیان همیشه منشاء خیر و اثر بوده خروجی‌های آن نیز آن نیز برای توسعه جامعه مهم بوده و توسعه فعالیت این مرکز آموزش عالی مهم است.

وی با بیان اینکه حداکثر بیش از 20 درصد نیاز آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان تامین می‌کند افزود: تجربه نشان می‌دهد آن کسی که از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش می‌شود بیشتر اثرگذار است و برای این سیستم بهتر کارایی دارد.

رضایی حل مسائل و مشکلات دانشگاه فرهنگیان را یک ضرورت دانست و بیان کرد: تقاضا می‌شود با کار کارشناسی طراحی لازم برای حل مشکلات انجام شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی باتاکید بر طراحی برای حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان استان نیازمند توسعه همه جانبه است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شان معلم، بسیار جایگاه بالا و مقدسی است و چراکه نسبت به شاگرد تعهد دارد و در جامعه بسیار موثر است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر هم با اشاره به کمبود خوابگاه در این دانشگاه خاطر نشان کرد: حدود 270 نفر کمبود خوابگاه در پردیس علامه طباطبایی و این وضعیت در پردیس دختران نیز مشابه است.

رضا درویشی گفت: هم اکنون 904 دانشجو معلم در پردیس دختران و 774 دانشجو معلم پسر در پردیس پسران دانشگاه در 5 رشته در حال تحصیل و بیشتر دانشجویان در رشته آموزش ابتدایی هستند.

وی دانشگاه فرهنگیان را قلب آموزش و تربیت دانشجو معلمان دانست و تصریح کرد: مسیر پیشرفت و تعالی هر جامعه را قطعاً آموزش و پرورش آن هموار می‌کند و در این راستا باید همه فرهنگیان همدل و کوشا برای اعتلای کشور گام برداریم. 

2هزار دکترمعلم در دانشگاه فرهنگیان جذب می‌شوندآموزش در دانشگاه فرهنگیان حضوری است/ طرح معلم شدن دانشجویان پس از 6 ترمامام جمعه بوشهر: دانشگاه فرهنگیان در تأمین تجهیزات و زیرساخت‌ها تقویت شود

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تصریح کرد: نرم استاد هیئت علمی به دانشجو در کشور 1 به 90 است که این مورد در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر 1 به 170 و متاسفانه بسیار پایین است.

درویشی در ادامه اضافه کرد: سال 97 ما شاهد بیشترین ورودی در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر بودیم که امسال آنها فارغ‌التحصیل می‌شوند که بیشتر آنها بومی استان هستند و برای آموزش حضوری امسال نخست آموزش ابتدایی ورودی 1400 و سپس ورودی 97 را فراخوان آموزش حضوری دادیم.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در نشست مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور نماینده دشتستان در دانشگاه بسیار امیدبخش و امیدآفرینی است.

حجت‌الاسلام سید عبدالجلیل حسینی گفت: همزمان با بازگشایی دانشگاه و آغاز آموزش حضوری یکی از مشکلات اساسی ما با توجه به زیست محور بودن دانشگاه مشکل زیرساختی است.

وی تصریح کرد: امیدوارم با همه ظرفیت‌ها بتوانیم به یک نقطه مطلوب دانشگاه برسیم.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر مجلس شورای اسلامی دانشگاه فرهنگیان نماینده دشتستان همه جانبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه

این کارگاه با تخصیص یک میلیارد تومان توسط بانوی خیر خانم کاظمی تجهیز و در فضای به مساحت ۱۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

امام‌جمعه مراغه در این مراسم گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار در جامعه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور یک ضرورت است.

حجت الا سلام والمسلمین پور محمدی افزود: افزایش زیر ساخت‌های هنرستان‌ها بهترین امکان برای آموزش نیروی کار ماهر برای کشور است.

مدیر هنرستان شهید شکاری مراغه، گفت: خیران شهرستان در سال تحصیلی جاری برای خرید تجهیزات یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک و مشارکت کرده اند.

هادی فاتح افزود: با توجه به تحصیل ۷۰۰ دانش آموز در این هنرستان توسعه فعالیت‌ها اموزشی نیازمند مشارکت و حمایت خبران است.

وی اضافه کرد: با توجه به عمر ۵۰ ساله این هنرستان پوشش سقف کارگاه‌ها و آسفالت محوطه به شدت نیازمند بهسازی است.

به گفته، تعویض روغنی و کلینیک خودرو و کلاس هوشمند برق برای کرکره برقی، دوربین‌های مدار بسته راه اندازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش