Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:39:00 GMT

افزایش کرایه ها در نهاوند قابل قبول نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۷۵۳۹

افزایش کرایه ها در نهاوند قابل قبول نیست

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر سلگی پنجشنبه در جلسه مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در شهرستان نهاوند که با محوریت بررسی وضعیت بازار و برنامه ریزی تأمین و توزیع اقلام اساسی و اتخاذ تدابیر لازم در راستای کنترل بازار در محل سالن جلسات فرمانداری نهاوند تشکیل شد، عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات قیمت بازار باید در تهیه و توزیع کالاهای اساسی مردم دقت بیشتری توسط اعضا کارگروه تنظیم بازار صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر استمرار نظارت و بازرسی‌های دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به صورت مستمر، گفت: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها کم فروشی و دیگر تخلفات توسط برخی افراد فرصت طلب انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار علاوه بر افزایش اعتماد عمومی موجب جلوگیری از قانون گریزی و تخلف عده‌ای سودجو خواهد شد.

سرپرست فرمانداری نهاوند تاکید کرد: به جز کالاهای عنوان شده هیچ کالایی افزایش قیمت نخواهد داشت و نظارت‌ها بیش از گذشته تشدید می‌شود.

این مسئول در این خصوص گفت: نظارت‌ها بیش از گذشته است ومردم تخلفات را گزارش دهند، پیگیری‌های بازرسین و اعمال قانون‌ها بر متخلفین رسانه‌ای خواهد شد و قیمت‌ها مصوب است، تحت هیچ شرایطی اجازه افزایش ندارند و در صورت گزارش و رؤیت بازرسین برخورد قانونی می‌شود.

سلگی تاکید کرد: تحت هیچ شرایطی اجازه افزایش کرایه‌ها قابل قبول نیست و در صورت گزارش و رؤیت بازرسین به شدت برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در بازرسی و نظارت‌های صورت گرفته عمده ترین تخلفات، گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی و احتکار است.

کد خبر 5488425

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری نهاوند نهاوند بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا احتکار آمار کرونا بسیج سازندگی مشهد گروههای جهادی بیرجند خراسان رضوی گناوه ایلام نانوایی آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ظهر پنج شنبه پس از نظارت میدانی و بازدید از بخش‌های مختلف بندر شهید رجایی راهی انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان شد و روند اجرای دستورات پیشین خود که در راستای ساماندهی و تعیین تکلیف کالاهای متروکه صادر شده بود را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان این بازدید، از وضعیت ساماندهی کالاها و اقلام در انبارهای تملیکی استان هرمزگان ابراز رضایت کرده و ضمن تاکید بر استمرار این روند گفت: آنچه امروز در انبارهای اموال تملیکی قابل مشاهده است حقیقتاً با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی افزود: با تلاش صورت گرفته امروز وضعیت انبارهای اموال تملیکی به حد مطلوبی رسیده است و مشکلات پیشین به حداقل رسیده است.

رئیس قوه قضائیه خطاب به وزیر دادگستری نیز گفت: ضرورت دارد پرونده‌هایی از سازمان اموال تملیکی که در سازمان تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی هستند با سرعت و دقت بیشتری تعیین تکلیف و به سرانجام برسند.

کد خبر 6095057

دیگر خبرها

  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای امروز تهران