Web Analytics Made Easy - Statcounter

با عبور شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا از مرز یک میلیون نفر، سازمان جهانی بهداشت از رسیدن شمار قربانیان این بیماری در اروپا به دو میلیون نفر خبر داد.   به گزارش فارس، شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به یک میلیون نفر رسیده و از سوی دیگر دو میلیون نفر در اروپا بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به نوشته خبرگزاری «آناتولی»، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا که قرار است میزبانی نشستی با محور ویروس کرونا را بر عهده داشته باشد روز پنجشنبه رسیدن شمار قربانیان این بیماری در کشورش به مرز یک میلیون نفر را اعلام کرد.   بایدن در این بیانیه‌ای درباره جان‌باختگان در اثر ویروس کرونا نوشت: «[آمریکا] به نقطه عطف تأسف برانگیزی رسیده و هرکدام از اعداد مربوط به این آمار، فقدانی غیر قابل جبران است».   رئیس جمهور آمریکا درباره این تعداد موارد فوت در اثر کرونا نوشت: «به‌خاطر این همه‌گیری یک خانواده، یک جامعه و یک ملت برای همیشه عوض شده است. من و جیل (همسرش) برای تک تک آن‌ها دعا می‌کنیم».   از سوی دیگر، سازمان جهانی بهداشت نیز روز پنجشنبه اعلام کرد شمار موارد فوت در اثر ابتلا به ویروس کرونا در قاره اروپا از مرز دو میلیون نفر عبور کرده است.   طبق آمار این سازمان، شمار قربانیان ویروس کرونا در اروپا روز پنجشنبه به دو میلیون و دو هزار و پنجاه و هشت نفر رسیده است.   این آمار در حالی منتشر شده که شنبه این هفته یک مقام ارشد دولت آمریکا به شبکه «سی‌ان‌ان» گفت که پیش‌بینی ۱۰۰ میلیون ابتلای احتمالی، تخمینی بر اساس طیف وسیعی از مدل‌های خارجی است که به دقت توسط دولت پیگیری و شامل پاییز و زمستان می‌شود.   مقامات آمریکایی می‌گویند این تخمین بر اساس این فرض اساسی استوار است که منابع اضافی یا اقدامات کاهش‌دهنده همه‌گیری، از جمله بودجه جدید مقابله با کرونا وجود نداشته باشد یا سویه‌های جدید ظاهر شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ویروس کرونا شمار قربانیان میلیون نفر یک میلیون دو میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، قابل توجه دانشجویان، کارکنان و استادان؛ راهپیمایی حمایت از دانشگاهیان اروپایی و آمریکایی حامی مردم مظلوم غزه، روز یکشنبه نهم اردیبهشت ساعت ۱۲:۳۰ از مقابل بلوک یک آموزشی واحد علوم و تحقیقات، برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دانشجویان ایران هم‌صدا با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • از انتفاضه در دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی استقبال می‌کنیم
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • دانشجویان مشهدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی تجمع کردند
  • تجمع دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • واکنش رییس دانشگاه تهران به سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • گفت و شنود/ آب شد!