Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:40:52 GMT

۸ تن از عناصر ارشد گروه تروریستی داعش بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۷۵۸۷

۸ تن از عناصر ارشد گروه تروریستی داعش بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک عربی، سرویس ضد تروریسم عراق از اجرای چندین عملیات ضربتی موفقیت آمیز علیه عناصر داعش و کشته شدن عده‌ای از آنان خبر داد.

بر اساس این گزارش، در پی حمله نیروهای عراقی به مقر تروریست‌های تکفیری در یک تروریست کشته و ۸ تن دیگر دستگیر شده اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عراق «واع»، روز پنجشنبه، نیروهای عراقی با نصب کمین و پشتیبانی هوایی وارد منطقه حضور تروریست‌ها شده و به تعقیب و گریز عناصر داعش پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عملیات که در استان کرکوک رخ داده، منجر به کشته شدن یک تروریست و بازداشت عده‌ای دیگر از تروریست‌های چندملیتی شده است.

به گفته منابع امنیتی عراقی، برخی از این عناصر خطرناک قصد داشته اند خود را به بغداد پایتخت عراق رسانده و عملیات‌های انتحاری انجام دهند.

گفتنی است که در جریان این عملیات نیروهای امنیتی عراق موفق شدند علی محمد الزوبعی ملقب به ابو عزام را که پیشتر فرماندهی گروهانی به نام الزرقاوی در جنوب غرب بغداد را برعهده داشت، بازداشت کنند.

کد خبر 5488451

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق نیروهای امنیتی عراق داعش بغداد اوکراین فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه ایالات متحده امریکا عراق جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین مسکو سوریه ایران اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه

نیروی هوایی روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در استان حمص در مرکز سوریه را منهدم کرد.

به گزارش ایسنا، وادیم کولت، معاون رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه (حمیمیم) اعلام کرد: در حملات نیروی هوایی روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی که منطقه التنف را ترک کرده و در مناطق کوهستانی جبال العمور در استان حمص مخفی شده بودند که دسترسی به آن دشوار است، منهدم کردند.

کولت در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: طی روز گذشته هفت حمله به مواضع نیروهای ارتش سوریه توسط گروه‌های تروریستی «جبهه النصره» و «حزب اسلامی ترکستان» در منطقه کاهش تنش در ادلب، یک حمله در استان حلب، چهار حمله در استان ادلب و ۲ حمله در استان لاذقیه انجام شده است.

طبق گزارش اسپوتنیک، ۲۱ آوریل روسیه اعلام کرد ائتلاف بین‌المللی آمریکا در سوریه ۲ بار پروتکل عدم درگیری را نقض کرد و پروازهایی را بدون هماهنگی روسیه انجام داد.

گروه‌های تروریستی در سوریه گاهی حملاتی را به غیرنظامیان و مقرهای ارتش سوریه انجام می‌دهند و ارتش سوریه و روسیه با این حملات مقابله می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح