Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@14:48:43 GMT

مسکو: شانس احیای برجام همچنان وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۷۶۶۵

مسکو: شانس احیای برجام همچنان وجود دارد

سفیر روسیه در جمهوری اسلامی ایران گفته که موضوعاتی همچنان به صورت حل نشده در مذاکرات وین باقی مانده است اما شانس احیای برجام وجود دارد.

به گزارش قدس آنلاین، «لوان جاگاریان» سفیر روسیه در جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با شبکه «روسیه ۲۴» تصریح کرد که همچنان شانس احیای برجام وجود دارد. وی در این خصوص گفت: «همیشه شانس وجود دارد اما ایران اصرار دارد و کاملاً درست هم می‌گوید که باید به خطوط قرمز آن‌ها احترام گذاشته شود»

سفیر روسیه در جمهوری اسلامی ایران ادامه داد که تبادلات بین واشنگتن و تهران با میانجیگری بروکسل ادامه دارد و «تبادلات بین واشنگتن و تهران با میانجیگری بروکسل ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از موانع اصلی بحث اصرار ایران بر خروج سپاه از لیست تحریم هاست، نه فقط خود سپاه بلکه برخی از یگان‌های آن تا همه چیز به صورت جامع در نظر گرفته شود».

جاگاریان سپس افزود: «وقتی هیچ نشستی هنوز در قالب وین وجود ندارد. تبادلات پیام‌ها بین واشنگتن و تهران ادامه دارد و آنطور که فهمیدیم دولت بایدن تاحد زیادی تحت فشار است و این نه تنها از سوی مخالفان جمهوری‌خواه است بلکه بیشتر و بیشتر دموکرات‌ها شروع به مخالفت با احیای برجام کرده‌اند».

مذاکرات در وین بین هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ (انگلیس و فرانسه و روسیه و چین و آلمان) به همراه آمریکا برای لغو تحریم‌های یکجانبه علیه جمهوری اسلامی ایران و احیای برجام، ۱۱ مارس (۲۱ اسفند ماه) دچار وقفه شد و هنوز بسیاری از مسائل و موضوعات به صورت حل نشده باقی مانده است و مقام‌های ایرانی گفته‌اند که تا زمانیکه این موضوعات رفع نشود، عجله‌ای برای توافق با غرب ندارند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: روسیه مذاکرات هسته ای مذاکرات وین مذاکرات برجام جمهوری اسلامی ایران احیای برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند


به گزارش تابناک به نقل از تاس، برلین اعلام کرد که قصد دارد در پی حمله سایبری روسیه به وب‌سایت‌های حزب سوسیال دموکرات آلمان «الکساندر لامبسدورف»، سفیر خود در مسکو را برای رایزنی فراخواند.

نماینده وزارت امور خارجه آلمان در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: «آنالنا بربوک، وزیر خارجه کشور تصمیم گرفته است تا سفیر آلمان در مسکو را برای رایزنی به برلین احضار کند».

 وی ادامه داد: «سفیر به مدت یک هفته در برلین می ماند و سپس به مسکو بازمی گردد».

وزارت خارجه آلمان وکیل موقت متخصص در امور روسیه را با ادعای حمله سایبری احضار کرده بود اما سفارت روسیه هرگونه ارتباط با این حمله از سوی هر ساختار یا نهاد دولتی روس را رد کرد.

 

دیگر خبرها

  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • پیام پوتین به غرب در آیین تحلیف
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته‌ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
  • چین: از نشستهای صلح اوکراین با مشارکت همه طرف‌ها حمایت می‌کنیم
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • نفت باکو همچنان از ترکیه به اسرائیل می‌رسد
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم