Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا ، تلاش‌های گیلانیان در بحران کرونا را مجاهدانه توصیف کرد و گفت: موفقیت‌های حاصله در بحران کرونای گیلان یک افتخار است و باید به‌عنوان دانش و تجربه برای همه ادوار، حفظ و ذخیره شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سردار محمدحسین سپهر، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا، ظهر امروز در نشست ستاد کرونا گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به تلاش‌های مجاهدانه گیلانیان در بحران کرونا و کنترل این بیماری، اظهار کرد: استان گیلان هم‌زمان با استان قم، درگیر بیماری کرونا بوده است و خوشبختانه در طول این بحران موفق عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به میزان بالای شیوع بیماری کرونا در گیلان در کنار ضعف‌های زیرساختی، افزود:  نحوه مدیریت بیماری کرونا در استان گیلان همواره به‌عنوان یک دغدغه ملی مطرح بود، اما مدیریت  صحیح وضعیت موجود، موجب مقابله بهینه با آن شد. فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه مدیریت صحیح بیماری کرونا در استان در کنار همراهی و همدلی مردم بوده، گفت: موفقیت‌های حاصله در بحران کرونای گیلان یک افتخار است و باید به‌عنوان دانش و تجربه برای همه ادوار حفظ و ذخیره شود. سردار سپهر، با اشاره به موفقیت‌هایی که گیلان در طرح شهید سلیمانی کسب کرد، خاطرنشان کرد: نه‌تنها در بحران کرونا بلکه حفظ و تقویت طرح شهید سلیمانی، راهبرد عینی عبور از همه بحران‌ها است. وی در ادامه به‌ضرورت مطالعات بومی و اقتضایی استان در بحران‌ها تأکید کرد و گفت: باید از تهدیدات فعلی، فرصت ساخت و با ارتقای سطح دانش عمومی و اختصاصی، خود امدادی و دگر امدادی و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا پایان کرونا،  بر این ویروس منحوس و دیگر تهدیدات فائق آمد. انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در گیلان طرح شهید سلیمانی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا سردار محمدحسین سپهر فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا بحران کرونا بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد


با توجه به وقوع بارش های اخیر و هشدارهای هواشناسی،  ستاد بحران شهرستان تفتان همچنان در حالت آماده باش قرار دارد و عملیات، پاکسازی و لایروبی معابر و کانالهای هدایت آب های روان در جهت کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر در حال اجرا است.

اکیپ ‌های خدمت رسانی ستاد بحران متشکل از نیروهای فعال در واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و غیره در چند نقطه شهر و بخش های تابعه و در دو شیفت خدمت رسانی خواهند کرد.

در جلسات ستاد بحران شهرستان تفتان گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و  دفتر ستاد مدیریت بحران  شهرداری تماس بگیرند.

از شهروندان شهرستان انتظار می رود از حضور و تردد در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت