Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی همتی فر روز پنجشنبه در همایش تکریم مقام معلم در کاشمر افزود:حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب امام خمینی(ره) بود و کسانی که امروز مسوول هستند نیز شاگردان دیروز معلمان بودند و دانش آموزان امروز مسوولان آینده مملکت خواهند بود.

رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با بیان این که آینده هر خانواده، شهر و کشور از وضع امروز آموزش و پرورش آن منطقه قابل تشخیص است به نقش معلم و مربی در جامعه اشاره کرد و گفت: هر تغییر و تحولی را که در جامعه، شهر و یک کشور بخواهیم رقم بزنیم مسیر آن از معلمی می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی فر افزود: رهبر انقلاب از معلمان انتظار دارند مسوولیتی که برعهده دارند را به خوبی پیش ببرند و منتظر ابزار نمانند و این به نوعی آتش به اختیاری است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: در عرصه های فکری، معنوی، حقوقی و مادی حمایت کاملی از معلمان صورت نمی‌ گیرد.

حجت الاسلام جواد نیک‌بین افزود: هر چند ایجاد جایگاه اجتماعی در حوزه قانون، رتبه‌بندی و تصویب بودجه از وظایف مجلس است اما دولت نمی‌تواند جایگاه اجتماعی را برای هیچ قشری درست کند و خود آن قشر هستند که باید این جایگاه را ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: آینده افراد در گرو کتاب‌هایی است که می‌خوانند و دوستانی است که دارند پس باید فکرهای دانش آموزان تغییر کند و بدون شک تا فکرها بزرگ نشوند و قله‌ها را نبینند وضعیت همین خواهد بود.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: افکار و عقاید که تغییر کند نه تنها رفتارها تغییر می‌کند بلکه تصمیمات، جدید می‌شوند و یکی از اقشاری که در تغییر افکار نقش اساسی دارند معلمان هستند.

قدردانی از معلمان برگزیده کاشمر در سطح شهرستان و استان خراسان رضوی از بخشهای دیگر این همایش بود.

کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تعلیم و تربیت کودک کاشمر وزارت آموزش و پرورش قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعلیم و تربیت کودک کاشمر وزارت آموزش و پرورش تعلیم و تربیت کودک کاشمر وزارت آموزش و پرورش قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از معرفی آموزگار خوزستانی به عنوان «معلم نمونه کشوری» خبر داد.

عبدالله حبیبی امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: فرآیند شناسایی معلمان نمونه همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان و در سطوح مدرسه‌ای، منطقه‌ای و استانی برگزار شد و در پایان ۱۴ معلم به عنوان معلمان نمونه استان خوزستان به مرحله کشوری معرفی شدند و پس از پایان این فرآیند مرضیه باباخان‌زاده آموزگار شهرستان دزفول موفق به قرار گرفتن بین معلمان نمونه کشوری این فرآیند شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: معلمان طلایه‌داران عرصه تحول و پیشرفت در جامعه هستند. فرآیند شناسایی معلمان نمونه یکی از برنامه‌های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور برای تکریم و ارج نهادن به مقام و جایگاه شامخ معلمان است. در استان خوزستان نیز این فرآیند با استقبال معلمان و مشارکت بالای آنان همراه بوده است.

حبیبی گفت: قرار گرفتن نام آموزگار خوزستانی بین معلمان نمونه کشوری نشان از توانمندی بالای معلمان خوزستانی در عرصه‌های حرفه‌ای و تخصصی آموزشی دارد و شایسته تقدیر و تشکر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم)
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است