Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران، سیدمحمد ناظم رضوی عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و تجلیل از کادر درمان دارالشفای کوثر، بیمارستان هفتم تیر و بیمارستان فیروز آبادی افزود: پرستاران در بحران کرونا در خط مقدم حفظ سلامت بودند و این مراسم به پاس زحمات پرستاران و تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شهرداری تهران به عنوان نهاد پیشرو اقدامات خوبی در حال انجام هست و مردم این تغییرات را حس خواهند کرد.

ناظم رضوی گفت: با توجه به رسالت مدیریت شهری در حوزه سلامت امیدواریم دستگاههای مربوطه همکاری خودشان را با شهرداری داشته باشند و موانع و مشکلات مرتفع شود.

وی افزود: برنامه های متنوع و پی در پی با شعار”سلامت ما، حال خوب ما” برای ارتباط گیری با مردم در مقوله سلامت برگزار شده است و با تاکید مدیریت شهرداری تهران و جلسات مختلف در خصوص کلان سلامت بصورت هفتگی در حال برگزاری است.

در پایان این مراسم از زحمات کادر درمان و پرسنل بیمارستان‌های شهدای هفتم تیر، فیروزآبادی و دارالشفا کوثر تجلیل و به پاس یاد شهدای مدافع سلامت از خانواده های شهیدان کامران بیات، حاجی آقایی شهرستانی، محمد حسین خلیلی، محمدعلی صابری، محمدعلی خسروی و شهیده لیلا مولایی تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها شهرستان ری شهرداری منطقه بیست تهران ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری ویروس کرونا شهرستان ری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است