Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:40:09 GMT

امام جمعه زنجان: خدمات هلال احمر گسترده و فرامرزی است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۸۰۳۶

امام جمعه زنجان: خدمات هلال احمر گسترده و فرامرزی است

به گزارش ایرنا، آیت اله علی خاتمی روز پنجشنبه در دیدارکارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر زنجان با ایشان به مناسبت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر افزود: صدمین سال تاسیس این نهاد با ارزش فراملی را که مستقیم برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان، بیماران و تسکین آلام آنها خدمت می کنند، تبریک و خدا قوت می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: خوشبختانه در تمام دنیا هلال احمر کارهای خوبی انجام داده زیرا این مجموعه وابسته به جریان های سیاسی و جناحی نیست.

آیت اله خاتمی اظهارداشت: خدمت رسانی جمعیت هلال احمر به همه آسیب دیدگان اعم از زن و مرد، کودکان، جوانان و افراد سالخورده اعم از مسلمان و غیرمسلمان است و وقتی مجموعه ای فرامرزی شد، خدمات آن گسترده تر می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حوادث غیرمترقبه اعم از سیل، طوفان و زلزله وجود دارد که در اختیار بشر نیست و خوشبختانه نخستین گروهی که در وقوع این حوادث خود را به منطقه می رسانند و هلال احمر کار تایید شده و خوبی را انجام می دهد.

آیت اله خاتمی اظهارداشت: یک بعد موفقیت مجموعه جمعیت هلال احمر نیروهای داوطلب است و برای همه هلال احمری های استان زنجان آرزوی موفقیت دارم چرا که همیشه در خط مقدم ارائه خدمات امداد و نجات هستند.

وی یادآوری کرد: یکی دیگر از خدمات مهم و قابل توجه جمعیت هلال احمر در روستاهاست که در کنار ارائه خدمات بهداشتی و درمانی آموزش های لازم را می دهند و این مهم بسیار موثر و ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: داوطلبان و اعضای جوانان هلال احمر نیازمند سازماندهی، توسعه و گسترش است.

آیت اله خاتمی یادآوری کرد: خدمات اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر استان با لباس های سرخ و سفید در نمازهای جمعه ملموس و ارزشمند است که اقدام به تست فشار و قند خون می کنند.

با یک قرن خدمت بی منت همچنان در ارائه خدمات امدادی اهتمام داریم

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در ادامه این دیدار نیز گفت: با یک قرن خدمت بی منت در خدمت هموطنان در حوادث و بلایا بوده ایم و بعد از این نیز همچنان ارائه خدمات هلال احمر ادامه دارد.

دکتر سید قاسم موسوی اظهارداشت: همزمان با هفته هلال احمر برنامه های متعددی در سطح استان اجرا کرده ایم که شرکت کارکنان، داوطلبان، امدادگران و اعضای جوانان در نماز جمعه عبادی سیاسی جمعه یکی از این برنامه هاست.

وی با بیان اینکه از نخستین روز هفته هلال احمر اقدام به عضو گیری کرده ایم، تاکید کرد: این روند همچنان ادامه دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۲ روزه مانور امداد و نجات و بهداشت و درمان اضطراری در روستای ویر شهرستان سلطانیه برگزار شد که در این مدت با تلاش همکاران و داوطلبان اقدام به چادرزنی، اسکان اضطراری کردیم.

موسوی تجلیل از مربیان داوطلب هلال احمر استان زنجان و ارائه آموزش همگانی در میادین و مکان های پرتردد استان را از دیگر برنامه های این نهاد ذکر کرد.

برچسب‌ها زنجان نماینده ولی فقیه زنجان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زنجان نماینده ولی فقیه زنجان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران زنجان نماینده ولی فقیه زنجان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هلال احمر استان جمعیت هلال احمر ارائه خدمات استان زنجان آیت اله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس هم‌زمان با فرا رسیدن گرامیداشت هفته هلال‌احمر از اجرای برنامه‌های متنوع امدادی، درمانی، حمایتی و فرهنگی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، حسین درویشی از اجرای ۵۷ برنامه امدادی، درمانی، حمایتی و فرهنگی هم‌زمان با گرامیداشت هفته هلال احمر خبر داد و اظهار کرد: هجدهم تا بیست‌وچهارم اردیبهشت به عنوان گرامیداشت هفته هلال نام‌گذاری شده است که هلال احمر استان فارس در جهت ارائه خدمات ویژه به هم‌استانی‌ها اقدام به اجرای طرح‌های مختلف بشردوستانه و حمایتی کرده است.

وی افزود: این جمعیت با اجرای طرح‌های حمایتی در دو حوزه درمان و توان‌بخشی و داوطلبان نظیر افتتاح طرح‌های آبرسانی در فارس و هرمزگان، ارائه خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی، بینایی‌سنجی و گفتار درمانی به مددجویان با ۵۰ درصد تخفیف فرانشیز در یک روز، خدمات ارتوز، پروتز، دندانپزشکی و دندان سازی به نیازمندان با تخفیف و همچنین حضور تیم‌های خدمات بهداشتی و درمانی توسط تیم‌های اضطراری و کاروان سلامت در مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمت خواهد داشت.

برگزاری دوره‌های آموزشی همگانی مبتنی بر نیاز در خانه‌های هلال، پارک‌های محله‌ای و مساجد، کلاس‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه و طرح آموزشی جمعه و ایمنی از جمله فعالیت آموزشی این جمعیت در هفته هلال احمر است که مدیرعامل این جمعیت به آن اشاره کرد.

درویشی در ادامه با اشاره به اجرای فعالیت‌های امدادی تصریح کرد: برگزاری مانورهای مختلف امدادونجات با رویکردهای تخصصی همچون امداد کوهستان، امدادونجات جاده‌ای و اسکان اضطراری و همچنین اجرای برنامه توان‌افزایی نجات‌گران تخصصی با صعود سراسری به قله بل بلندترین قله استان در شهرستان اقلید صورت می‌پذیرد.

وی در پایان به افتتاح برنامه مدیریت اضطراری روابط عمومی در حوادث توسط این جمعیت پرداخت و اضافه کرد: با توجه به نقش و جایگاه رسانه و اهمیت آن در اطلاع‌رسانی و انتشار به موقع اخبار و اطلاعیه‌های رویدادها به ویژه حوادث این جمعیت اقدام به اجرای طرح برنامه مدیریت اضطراری روابط عمومی کرده است.

کد خبر 751448

دیگر خبرها

  • خدمت به مردم والاترین افتخار امدادگران هلال احمر است
  • توسعه پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان زنجان در دستور کار است
  • ۵پایگاه جدید هلال احمر در استان سمنان احداث می‌شود
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت