Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا،«حسین‌ خوش‌اقبال» عصر پنجشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که در دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل شد، اظهار داشت:  دولت سیزدهم دست به جراحی بزرگی زده و باید همه برای موفقیت این طرح حمایت کنند.

وی اظهار داشت: در این شرایط باید به سمت و سوی اطلاع‌رسانی صحیح در خصوص طرح اقتصادی حرکت کنیم، برخی مدیران پاسخگو نیستند در حالی که هر مدیری در حوزه خود باید پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم خنثی سازی عملیات مخرب رسانه‌های معاند گفت: توقع از صدا و سیما و رسانه‌های رسمی وجود دارد که در گفتگو با کارشناسان آگاهی رسانی و تبیین داشته باشد.

خوش اقبال با تاکید بر ورود فعالانه روابط عمومی ها در این طرح افزود: دستگاه‌های فرهنگی و تریبون داران نیز  باید ورود داشته و در اقناع سازی افکار عمومی نقش ایفا کنند.
 

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه توسعه اقتصادی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه توسعه اقتصادی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه توسعه اقتصادی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان محب مهر پلمب نشده است

به گزارش جام جم آنلاین، ساعاتی پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر و در توضیح آن ادعا شده بود که بیمارستان محب مهر در شمال تهران به دلیل کشف حجاب پلمب شده است. در پی این ادعا اما مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت موصوع را تکذیب و اعلام کرد:‌ «درپی انتشار فیلم  پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند که این موضوع کذب است. اصل ماجرا این است که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد که دو بیمارستان محب مهر و هاشمی‌نژاد دارای یک در مشترک هستند و همین موضوع سبب اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور، نرده‌گذاری و پلمب این در شده است.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «فعالیت هر دو بیمارستان در حال انجام است»، آمده است:‌ «هر بیمارستان در ورودی مجزایی هم دارد که برای تردد مراجعین است.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس همچنین در پایان تاکید کرده که «پلیس هرگونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و آن تکذیب می‌کند. از مردم نیز درخواست می‌شود تا اخبار را از  رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند.»

دیگر خبرها

  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند