Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این دستگاه یک و نیم تسلا، محصول جدید کمپانی فیلیپس و جزو معدود دستگاه‌های یک و نیم تسلا است که ۳۲ کاناله است و تمامی امکانات و نرم افزارهای حرفه ای را داراست و قیمت آن با هزینه بهسازی، تاسیسات و هتلینگ با ارز آزاد حدود ۳۰۰ میلیارد ریال است.

همچنین بخش جراحی بیمارستان طالقانی کرمانشاه، با حضور استاندار کرمانشاه و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به نام دکتر «فتاح فرخی» استاد پیشکسوت جراحی نامگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه در این مراسم اعلام کرد: دکتر فرخی از چهره های ماندگار استان است که در زمان جنگ تحمیلی با شهامت و فداکاری در بیمارستان های استان به مداوای مجروحین پرداختند.

بهمن امیری مقدم اظهار داشت: از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به خاطر این کار زیبا قدردانی می کنم و امیدوارم این بدعت کماکان ادامه داشته باشد و از چهره های شاخص و ماندگار استان در زمان حیات آنان یاد شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه از پروژه های توسعه‌ای بیمارستان طالقانی شامل بخش ها، اورژانس جدید و اتاق عمل بازدید کرد.

تکمیل و راه اندازی پروژه اورژانس جدید این بیمارستان که هم اکنون در دست احداث است، به عنوان مرکز ترومای غرب کشور می‌تواند کمک شایانی در درمان مصدومین و بیماران باشد.

استاندار کرمانشاه ضمن بازدید از بخش های مختلف و اتاق عمل این بیمارستان، از بیماران عیادت و با پرسنل گفت و گو کرد.

۲ بخش بیمارستان طالقانی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال اصلاح و بازسازی شده و هتلینگ ۲ بخش دیگر در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

به گزارش ایرنا، بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه سطح تخصصی و فوق تخصصی مرکزیت تروما و سوانح را در منطقه غرب کشور برعهده دارد.

این بیمارستان ۲۱۵ تخت فعال و کادر پزشکی متخصص و فوق تخصص و پرسنل مجرب دارد. تعداد کل کارکنان این مرکز ۶۷۷ نفر است که از این تعداد ۲۵۲ پرستار، ۷۵ پزشک و ۳۵۰ نفر پرسنل است.

این مرکز دارای ۱۲ بخش بستری است که تعداد تخت‌های این مرکز شامل ۲۱۵ تخت بستری، ۲۱ تخت اورژانس، ۱۳ تخت اتاق عمل و ۲۸ تخت ویژه است.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه در مجموع ۱۷ بیمارستان دولتی دارد که از این تعداد هفت بیمارستان در کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه و مابقی در شهرستان‌ها واقع شده است.  

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت استانداری کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت بیمارستان طالقانی استاندار کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل در اظهار کرد: واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان نمین با حمایت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه این واحد نیز پس از سال‌ها تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در حال حاضر برای ۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بیان کرد: طی ۵ سال گذشته از ۶ هزار طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل حمایت شده است که سهم شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان از این میزان ۴ هزار و ۴۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.
اصغری ادامه داد: بنیاد برکت طرحی به نام زنجیره سبز دارد که هدف آن حمایت از تولید محصولات کشاورزی است که به امنیت غذایی ختم می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت برای طرح‌های خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان است که این رقم در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و دامداری تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن به شکل تنفس‌دار هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه