Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@16:05:57 GMT

حمید درخشان سرمربی سایپا شد / رسمی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۸۱۴۱

درخشان جانشین روانخواه شد.

باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا با پذیرش استعفای امید روانخواه، حمید درخشان را به عنوان سرمربی تیم فوتبال سایپا معرفی کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا؛ کمیته فنی باشگاه سایپا با تشکیل جلسه و تحلیل وضعیت موجود تیم، بررسی استعفای امید روانخواه و همچنین تعیین شاخص های لازم برای انتخاب سرمربی خود همچون: توانایی فنی، سابقه، شناخت از وضعیت موجود و آسیب شناسی تیم و ارائه طرح و برنامه برای ادامه مسابقه‌ها، از بین گزینه‌های سرمربیگری، مسئولیت هدایت نارنجی پوشان را تا انتهای فصل به «حمید درخشان» از مربیان مطرح فوتبال کشور سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باشگاه سایپا ضمن پذیرش استعفای امید روانخواه، از زحمات و تلاش‌های وی‌ تقدیر کرده و برای این سرمربی جوان و بااخلاق، آرزوی موفقیت نمود.

تیم فوتبال سایپا در هفته بیست و نهم لیگ آزادگان با قبول شکست مقابل ملوان بندر انزلی با ۳۴ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفت تا این باشگاه ریشه دار و بازیکن‌ساز، وضعیت مناسبی را در جدول مسابقات نداشته باشد.

گفتنی است؛ حمید درخشان، سابقه سرمربیگری تیم های تیم ملی نوجوانان ایران، پرسپولیس تهران، پیکان، نفت و راه آهن تهران را در کارنامه خود دارد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت داریوش یزدانی مربی آکادمی بارسا شد استقبال ویژه از آرمان رمضانی بعد از گل 3 امتیازی / عکس اینتر و کسب 3 برد پیاپی مقابل یوونتوس پس از یک قرن چهره خندان پائولو دیبالا پس از گل سوم اینتر به یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حمید درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود

یکی از سهمیه های ایران در لیگ نخبگان به قهرمان جام جذفی اختصاص دارد.

طرفداری | با اعلام روشنک، مسئول جام حذفی فوتبال ایران، قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

سهمیه ایران در این مسابقات ۱+۲ است و از همین‌رو تیم‌های اول و دوم لیگ برتر سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب می‌کنند و قهرمان جام حذفی راهی پلی‌آف می‌شود. لیگ نخبگان از امسال جایگزین لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این رقابت ها جوایز بسیار باارزش تری را هم درنظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹