Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در یک نشست مجازی با بیان اینکه تحریم‌های غرب به جای هدف گرفتن روسیه بیشتر کشورهای فقیر را برای تهیه مواد غذایی دچار مشکل خواهد کرد، گفت: این تحریم‌ها باعث بحران اقتصادی در جهان می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از الجزیره، رئیس‌جمهور روسیه عصر پنجشنبه در یک نشست مجازی با اعضای دولت این کشور افزود: غرب با اعمال شدیدترین تحریم‌ها علیه روسیه که در تاریخ این کشور بی‌سابقه بوده است، در واقع به جای ضعیف کردن مسکو یک بحران اقتصادی و موجی از تورم در کشورهای مختلف به راه انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین ادامه داد: تحریم‌های غرب به جای هدف گرفتن روسیه بیشتر کشورهای فقیر را برای تهیه مواد غذایی دچار مشکل خواهد کرد.

رئیس جمهور روسیه کشورهای غربی را مسئول اصلی تورم و قحطی در سراسر جهان اعلام و اظهار کرد غرب حاضر است برای منافع خود همه جهان را قربانی کند.

پوتین همچنین بر این مساله تاکید کرد که کشورش به خاطر سیاست‌های کلان اقتصادی سال‌های اخیر و تصمیمات سیستماتیک برای تقویت حاکمیت اقتصادی، امنیت فناوری و غذایی با اطمینان با چالش‌های خارجی مقابله خواهد کرد.

رئیس جمهور روسیه خاطر نشان کرد: تلاش غرب برای منزوی کردن روسیه به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان منابع طبیعی در جهان، هرچند این کشور را با مشکلاتی روبرو کرده است ولی بیشتر از آن اقتصاد جهانی را به آب های ناشناخته‌ای سوق داده است که اولین نتیجه آن بالا رفتن قیمت مواد غذایی و انرژی بوده است.

به گزارش ایران اکونومیست، آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی بعد از آغاز جنگ روسیه و اوکراین یک سری تحریم‌های شدید مالی علیه مسکو اعمال کردند که کرملین از آن به عنوان جنگ اقتصادی یاد می‌کند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: اوکراین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اوکراین رئیس جمهور روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر این کشور با اخذ ۸۷.۲۸ درصد از کل آرا برای ۶ سال دیگر در این سمت باقی ماند، فردا هفتم می با حضور در مراسم تحلیف در کاخ کرملین دوره جدید ریاست جمهوری اش را آغاز خواهد کرد.

هم‌ زمان با برگزاری این مراسم دولت جدید روسیه با تصویب پارلمان کار خود را آغاز خواهد کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه همچنین نامزد خود برای تصدی نخست وزیری این کشور را نیز به مجلس معرفی خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌ رسانه‌ های روسیه، احتمالا میخائیل میشوستین، نخست وزیر فعلی روسیه در سمت خود باقی خواهد ماند.

کد خبر 6098765

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • روسیه: رزمایش ناتو برای تقابل با ماست؛ ادعای حمله ترکیبی دروغ است
  • مسکو: ناتو برای تقابل احتمالی با روسیه آماده می‌شود