Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ در ماده ۱۰۰ متر رضا قاسمی از اصفهان، میلاد ناصح جهان از آذربایجان شرقی و بنیامین یوسفی در ماده یکهزار و ۵۰۰ متر خلیل ناصری از ایلام، علی امیریان از سیستان و بلوچستان و علی قاسمی از همدان نفرات اول تا سوم شدند.

همچنین در ماده پرتاب دیسک احسان حدادی از تهران، حسین رسولی از مرکزی و محمدرضا رحمانی از فارس در ماده پرش ارتفاع کیوان قنبرزاده از مازندران، حسین بیزار از تهران و مهدی خدادادی از مازندران نفرات برتر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماده پنج هزار متر جلیل ناصری از ایلام، پژمان کرزه‌ای از همدان و میلاد رحیمی از ایلام در ماده چهار در ۱۰۰ متر امدادی خراسان رضوی، قم و اصفهان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در پرتاب چکش علی مرادی از آذربایجان غربی، محمد سیستانی از گلستان‌ و سهند نوری از آذربایجان غربی در ماده پرش ارتفاع دهگانه حسین محمدزاده از خوزستان، دانیال انتظاری از البرز و حمید قرنجیک از گلستان اول تا سوم شدند.

در ماده‌ ۱۰۰ متر در دسته اول شاه محمود نورزهی از اتباع افغانستان، محمد جعفری و بنیامین یوسفی از فارس و در دسته دوم پویا خلیلی از البرز، امیر محمد طالعی از اردبیل و احمد مهردادیان از خراسان رضوی اول تا سوم شدند.

در ماده ۴۰۰ متر دهگانه در دسته اول حسین محمد زاده از خوزستان دانیال انتظاری از البرز و مهدی شاه پسند از کرمانشاه همچنین در دسته دوم امیر محمد حنیفه از تهران، امیرحسین ابراهیمی از البرز و حمید قرنجیک از گلستان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در ماده ۱۱۰ متر با مانع مسعود کامران، علی سلامتیان و امیرحسین عزیزی در ماده ۲۰ کیلومتر پیاده‌روی حمیدرضا زورآوند، آرمین شاه ملکی و امیرحسین اسدی منش رده‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

این مسابقات با رقابت در ۱۰ ماده دیگر روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

رقابت‌های دو و میدانی بزرگسالان قهرمانی کشور اعزامی به مسابقات گوانجو چین روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت در بخش آقایان به میزبانی خرم‌آباد آغاز شد.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در بازی های آسیایی گوانجو چین با شرکت ۲۵۰ ورزشکار و حضور دو و میدانی کاران مطرح کشور از جمله، احسان حدادی، مهدی پیرجهان و حسن تفتیان، ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی تختی و در بخش پرتاب ها نیز در مجموعه ورزشی شهید سبزی پرور خرم آباد واقع در گلدشت شرقی درحال برگزاری است.

ورزشکاران در ماده های چهار در ۱۰۰متر امدادی، چهار در ۴۰۰ متر امدادی، ۱۱۰متر با مانع ۱۰گانه، ۲۰متر کیلومتر پیاده روی، ۱۰۰متر ۱۰گانه، پرش طول ۱۰گانه، ۱۰۰متر، پرش با نیزه، پرش طول، ۱۰۰متر با مانع، پرتاب وزنه ۱۰گانه، ۴۰۰متر، پرتاب چکش، پرش ارتفاع ۱۰گانه، ۴۰۰متر ۱۰گانه، پرش ارتفاع، پرتاب دیسک، یکهزار و ۵۰۰متر، پنج هزار متر، پرتاب دیسک ۱۰گانه، پرش سه گام، ۲۰۰متر، پرش با نیزه ۱۰گانه، ۸۰۰ متر، ۴۰۰متر با مانع، پرتاب نیزه ۱۰گانه، پرتاب وزنه، سه هزار متر بامانع، یکهزار ۵۰۰متر ۱۰گانه و ۱۰ هزار متر با هم رقابت خواهند کرد.

برچسب‌ها فدراسیون دو و میدانی دوومیدانی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی دوومیدانی لرستان فدراسیون دو و میدانی دوومیدانی لرستان دو و میدانی متر با مانع پرش ارتفاع اول تا سوم هزار متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است،و در دور دور نهایی رقابت ماده پرش با نیزه ارشیا مصدقی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۴.۸۰متر در جایگاه ششم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵ الی ۸ اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.
نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6089474

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد