Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: رقابتهای فوتبال بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان به حدی ضعیف برگزار شد که در حد لیگ استانی هم نبود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران اکونومیست به برزیل، قادر تیموری در ارزیابی از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان اظهار کرد: این دوره با هدف گذاری انجام شده به دنبال راهیابی به فینال و کسب سکو بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در مرحله مقدماتی پس از پیروزی برابر تیم های ایتالیا، هلند، برزیل و کامرون و با ۱۳ گل زده و بدون هیچ گل خورده به مرحله یک چهارم راه یافتیم که با یک پنالتی دیدار را به فرانسه واگذار کردیم.

تیموری پیرامون اعتراض ایران در خصوص استفاده از هندزفری توسط بازیکنان فرانسه در مرحله یک چهارم رقابتهای فوتبال المپیک، خاطرنشان کرد: در بازی برابر فرانسه ۳ نفر از بازیکنان این تیم هنگام بازی از هندزفری استفاده کرده و مشکوک به شنوا بودند، در این زمینه ما اعتراض کردیم و حتی مسئوول برگزاری مسابقات برای رسیدگی به اعتراض ۱۰۰ دلار از ما دریافت کردند که متاسفانه بی نتیجه بود و تا این لحظه حتی پاسخی از آنها دریافت نکردیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز برای تعیین جایگاه پنجم تا هشتم در المپیک با تیم سنگال بازی کردیم که متاسفانه در وقت اضافه و در پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ دیدار را باناداوری واگذار کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: بعد از ۶ ماه اردونشینی و تحمل سختی های زیاد، تلاش بر این بود که به فینال بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان راه پیدا کنیم که متاسفانه شرایط لازم فراهم نشد.

وی درباره میزبانی این دوره از رقابتهای المپیک ناشنوایان، افزود: با وجود این که ۴ دوره به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در المپیک حضور داشتم، این دوره شاهد برگزاری بدترین و افتضاح ترین بازیهای المپیک بودم. به طوری که معتقدم حتی در حد لیگ استانی نیز برگزار نشد.

تیموری در پایان همچنین درباره جایگاه تیم فوتبال ایران در بازیهای المپیک ناشنوایان، گفت: روز شنبه ۲۴ اردیبهشت برای تعیین جایگاه هفتم تا هشتم ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی با تیم لهستان بازی خواهیم کرد دوره قبل در جایگاه هشتم قرار گرفتیم، این دوره به دنبال ارتقای جایگاه خود بودیم که متاسفانه شرایط آن طور که تصور می کردیم، برای ما رقم نخورد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: المپیک ناشنوایان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: المپیک ناشنوایان بازیهای المپیک ناشنوایان تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رجاییان پس از حذف پرسپولیس در جام حذفی با شکست مقابل آلومینیوم در مورد حواشی به وجود آمده، اظهار کرد: اولاً من که با هواداران پرسپولیس مشکلی نداشتم. قبول کنید ما با تیمی جوان که یک پنجم پرسپولیس هزینه کرده در لیگ برتر شرایط مشخصی داریم. مقابل تیم نامی، اسمی بزرگی دو مرتبه با اختلاف دو گل عقب افتادیم و جبران کردیم. تماشاگرانی که انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتند ایجاد مسئله کردند. در نیمی از CIP ما تماشاگران پرسپولیس بودند. آنهایی که راه دادند باید جواب دهند. همه اراکی بودند، بچه‌های خود را آورده بودند و عکس سلفی می‌گرفتند. برای فوتبال اراک بد است.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در خصوص اینکه چه شد تماشاگران پرسپولیس شروع به پرتاب اشیا کردند، گفت: فکر کنم، چون بعد از آنکه پرسپولیس پیش افتاد و تماشاگران آنها تماشاگران ما را مسخره کردند با تساوی بازی مقابله به مثل شد و اشیایی پرتاب شد که این موارد در فوتبال طبیعی است. نمی‌توانم بگویم هواداران ما آنها را تحریک نکردند. باید ببینیم در کدام ورزشگاه لیدر‌های پرسپولیس و استقلال در دو بخش تقسیم می‌شوند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. در کدام ورزشگاه داریم هواداران تیم مهمان می‌گویند «روبرو آماده باش». علی رغم اینکه ناظر بازی و نماینده فدراسیون خیلی تلاش کردند این اتفاق نیفتد. متأسفانه این اتفاق افتاد و تماشاگران پرسپولیس در یک نقطه ورزشگاه مستقر نشدند.  

وی ادامه داد: از طرفی بپذیرید پرسپولیسی که در نیم فصل دوم یک باخت و یک تساوی داشته و فوتبال زیبایی بازی می‌کند، اما اینجا فقط نیمه اول بازی خوبی کرد و با دیدگاه فنی مجتبی حسینی آن قدر بچه‌های ما خوب بازی کردند که در نیمه دوم بازی و وقت‌های اضافه به پرسپولیس موقعیتی ندادیم. پرسپولیس با شوت از راه دور و ضدحمله به دو گل دیگر رسید و با لطف خدا توانستیم برنده شویم.

رجاییان در مورد اینکه پس از تساوی ۲ بر ۲ به سمت بازیکنان تیمش رفت، گفت: بردن تیم‌های استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد و رفتم تا کیف خود را با آنها تقسیم کنم. استاندارد فوتبال برای لذت بردن مردم است و آنها را ناراحت می‌کند که من ناراحت هستم.  

وی در مورد اینکه بانوان اراکی می‌تواند بعد از این وارد ورزشگاه شوند، گفت: مسئولان استانی ما با وجود اینکه تحت فشار بودند ولی اولین بودند که این کار را انجام دادند. در بازی‌های قبلی با استقلال و پرسپولیس ۳ هزار هوادار خانم آمدند که شرکتی و تزئینی نبودند. بار دیگر انتقاد خود را از رفتار خارج از شأن کسانی که باعث شدند تا این بازی بدون تماشاگران خانم باشد مطرح می‌کنم.  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد مشکل بازیکن استقلال عنوان کرد: مشکل بازیکن استقلال این بوده که پس از تخلیه زمین چند دقیقه می‌ایستد. از آن طرف هوادار خانم با سهل انگاری مأمور، خود را وارد زمین می‌کند و اتفاقاتی می‌افتد که در مملکت ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد تا فدراسیون فوتبال از زیرساخت‌های ما ایراد بگیرد و در تلاش هستیم تا این مسئله حل شود. ما با هماهنگی مسئولان سیاسی استان و یگان ویژه اجازه ورود بانوان را می‌دادیم.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!