Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان در دیدار مدیر کل، معاونین و جمعی از مدیران ستادی بیمه سلامت استان با تاکید بر پوشش حداکثری بیمه آحاد جامعه، اظهار داشت: مجموعه دستگاه‌ها باید نسبت به تامین زیرساخت‌های حوزه سلامت اعم از خدمات دهی، پوشش درمانی و سپس فراهم نمودن زیرساخت‌های بیمارستانی، بهداشتی، پزشک متخصص و سپس تجهیز زیرساخت‌های شبکه‌ای و ارائه نسخه الکترونیک اهتمام داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نیازهای درمانی مردم بیشتر از میزان پرداختی بیمه است و در مواردی برخی سراغ بیمه‌های تکمیلی می‌روند که با این وجود بازهم تمام هزینه‌های درمانی آن‌ها تحت پوشش کامل بیمه قرار نمی‌گیرد. 
امام جمعه زاهدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: طبق بیان مقام معظم رهبری باید مردم در هنگام بیماری به جز رنج مریضی درد دیگری همانند تامین هزینه‌های درمان را نداشته باشند که رسیدن به چنین نقطه‌ای نیاز به کار فراوان دارد.
وی تصریح کرد: پرداخت بدهی‌های موسسات درمانی باعث اعتماد به بیمه سلامت و همکاری بیشتر پزشکان و موسسات خصوصی در بستن قرارداد با بیمه سلامت می‌باشد.
 آیت‌الله محامی گفت: جمعیت زیادی از استان فاقد شناسنامه و برخی نیز اتباع غیر مجاز هستند که فاقد کد ملی و از ارائه خدمات بیمه‌ای محروم هستند اما در نگاه فراتر این نیاز است تا برای این قشر نیز تدبیری اندیشیده شده و راه حلی قانونی برای این مشکل پیدا کنید.
مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت : بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مردم استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که حدود ۷۸درصد از جمعیت استان را شامل می‌شوند.
 شهریار شهرکی افزود: سازمان بیمه سلامت ایران برای اولین بار کلیه مطالبات بخش دولتی، دانشگاهی و بخش خصوصی را تا پایان سال ۱۴۰۰ بصورت ۱۰۰درصد پرداخت کرده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان بیمه درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان بیمه درمان سیستان و بلوچستان زاهدان بیمه درمان بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند

 خلیل‌احمد سلامی اظهار کرد: رهبر انقلاب در دیدار هفته گذشته با کارگران، از کارگر بعنوان رکن تولید نام بردند و این نکته تأکید دوباره ای به جایگاه و منزلت قشر کارگری است.

وی افزود: کارگران از اقشار ارزشمند، زحمتکش و شریف جامعه  هستند و  در هر سازمان و اداره و شرکتی باید مورد احترام ، کرامت و عزت قرار گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: صیانت از سلامت و ارتقای ایمنی کارگران یکی از موضوعات مهمی است که هم وزارت متبوع و هم کارفرمایان روی آن توجه ویژه ای دارند. 

سلامی با بیان اینکه سال گذشته بیش از یازده هزار مورد بازرسی از کارگاه‌های سطح استان انجام شده است، افزود: این بازرسی ها منتج به کاهش ۱۰ درصدی حوادث ناشی از کار شده است.

وی ادامه داد: برای تکریم کارفرمایانی که به سلامت کارگر و ایمنی محیط کار توجه دارند، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان، تعدادی از تلاشگران عرصه سلامت در محیط کار مورد تجلیل قرار گرفتند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از انتخاب خانه های بهداشت و ایستگاه‌های بهگر نمونه استان هم خبر داد و گفت: هم اینک ۵۸ خانه بهداشت کارگری و ۱۰۲ ایستگاه بهگر در سطح واحدهای تولیدی استان به ارائه خدمات می‌پردازند. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان