Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@05:30:52 GMT

کشف ۴ هزار بسته شکر احتکار شده در قرچک

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۸۷۹۶

کشف ۴ هزار بسته شکر احتکار شده در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، سرهنگ صمد سلطانی فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک در خصوص کشف ۴ هزار بسته شکر در قرچک اظهار کرد: با آغاز طرح هدفمندی یارانه ها در کشور و در راستاری نظارت و توزیع کالا در بین شهروندان و مبارزه با فساد اقتصادی، با هوشیاری سربازان گمنام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران زمین، ۴ هزار بسته شکر احتکار شده در قرچک کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از اطلاع از نحوه احتکار شکر در یک انبار، بلافاصله با تلاش سازمان اطلاعات سپاه پانزده خرداد قرچک و با حضور نمایندگان بسیج اصناف، تعزیرات حکومتی، اداره صمت و جهاد کشاورزی در محل حضور پیدا کرده و انبار موجود را پلمب کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج قرچک افزود: از عموم شهروندان درخواست می‌کنم در صورت مشاهده با هرگونه بی‌نظمی، فعالیت مجرمانه محتکران و افراد سودجو و قانون گریز را از طریق تماس تلفنی با ستاد خبری اطلاعات سپاه ۱۱۴، مسؤولین را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده احتکار یاری کنند.

سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که بخواهند نظم نظام توزیع را برهم بزنند و اقلام ضروری را احتکار کنند، برای این دست افراد تشکیل پرونده و پس از پیگرد قانونی به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد تا با فرد متخلف برخورد شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲.۷ میلیون بنای فرسوده و ناکارآمد شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، گفت: راهبرد اصلی ما در این دولت مقاوم سازی و پایدارسازی سقف‌های لرزان است، زیرا به طور مستقیم با جان انسان‌ها در ارتباط است.

وی تاکید کرد: در محدوده بافت‌های فرسوده دو میلیون و ۷۰۰ هزار بنای ناکارآمد و فرسوده وجود دارد، این بناها جان مردم را در ۶۹۰ شهر به خطر انداخته است. بنابراین ما نوسازی را در اولویت قرار دادیم؛ زیرا موضوع جان انسان‌ها است. این ۱۶۷ هزار هکتار شامل ۶ هزار محله یعنی چهار هزار و ۴۰۰ بافت فرسوده و تاریخی و یک هزار و ۱۷۰ سکونتگاه است و فقط ۳۰۰ هزار کوچه در آن وجود دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برای نوسازی این بافت‌های فرسوده با سه چالش اساسی مواجه بودیم که نخستین چالش خود مردم ساکن در این بافت‌ها هستند. همچنین ۴ چالش نوسازی در سند تحول دولت آمده که راهکار این است ما با بسته‌های تشویقی مختلف، سرمایه گذاران را ترغیب به نوسازی کنیم.

این مقام مسؤول تاکید کرد: بیش از ۵۴۶ شهر بسته‌های تشویقی شهرسازانه را اجرا می‌کنند؛ به طوری که آمار صدور پروانه نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۲ رکورد نوسازی در محدوده بافت‌های فرسوده در بازه زمانی بعد از انقلاب شکسته شد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: گام اول را با همکاری بسیج مستضعفان و بسیج سازندگی برداشتیم و تا الان ۴۶۷ حلقه میانی ایجاد کردیم که در محلات هدف بازآفرینی به ارائه خدمات می‌پردازند. این اتفاق جدیدی است که قصد داریم این تعداد را به ۲۰۰۰ حلقه برسانیم.

کد خبر 6094227 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند
  • اینترنت رایگان برای معلم‌ها
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • ۲.۷ میلیون بنای فرسوده و ناکارآمد شناسایی شد
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی