Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان عصر پنجشنبه در جریان سفر امیر قطر به تهران، با همتای قطری خود دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت خارجه، وزیران امور خارجه دو کشور در این دیدار، ترور وحشیانه شیرین ابوعاقله، گزارشگر شبکه تلویزیونی قطر را محکوم کردند و عدم اقدام جدی نهادهای بین المللی و حقوق بشری و همچنین استانداردهای دوگانه آنها در قبال نقض حقوق بشر در فلسطین و ترور هدفمند خبرنگاران را دلیل اصلی تداوم اقدامات تروریستی و وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در فلسطین دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر با اشاره به اینکه این روزنامه نگار فلسطینی در هنگام شهادت، جلیقه خبرنگاری بر تن داشته است، اعلام کردند، اقدام سبوعانه اسرائیل نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی مخالف آزادی بیان است و به دنبال پنهان کردن حقایق و جنایات تروریستی خود در فلسطین است.

وزیر امور خارجه در این دیدار، شهادت خانم شیرین ابوعاقله را به خانواده وی، مردم مقاوم فلسطین، جامعه مسیحی و اصحاب رسانه تسلیت گفت و لوح یادبود شهادت این خبرنگار فلسطینی را تسلیم وزیرخارجه قطر کرد تا تحویل خانواده ابوعاقله در فلسطین شود.

کد خبر 574690

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزیر خارجه ایران وزیر خارجه قطر امیر قطر سفر امیر قطر سید ابراهیم رئیسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو

وزیر امور خارجه کشورمان و کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "حسین امیرعبداللهیان" وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و "کیلم دو تامبلا" نخست وزیر بورکینافاسو با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل استتبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت