Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:59:55 GMT

ائمه جمعه یاریگر دولت در اجرای اصلاحات اقتصادی باشند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۸۸۸۵

ائمه جمعه یاریگر دولت در اجرای اصلاحات اقتصادی باشند

 به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز جمعه در دیدار با امام جمعه دهلران اظهار داشت: این روزها شاهد حرکت کاروان خدمت و خدمتگزاری در شهرستان هستیم و دیشب تا پاسی از شب مشغول کار و فعالیت و خدمت به مردم در دهلران بودیم.

وی افزود: امروز بازدید از پروژه ها و دیدارهای مردمی ادامه دارد و آغاز کار را از بیت امام جمعه شروع می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام تاکید کرد: از حمایت جنابعالی و همکاری با دولت کار و کرامت و راهنمایی و تذکرات در تربیون نماز جمعه تقدیر می کنیم. 

بهرام نیا یادآور شد: این دولت در شرایطی روی کار آمد که با استقراض های بانک مرکزی و در پرداخت حقوق کارکنان هم مشکل داشت ولی با تدبیر دولت مشکلات مرتفع شد.

وی اضافه کرد: دولت نیازمند حمایت معنوی است و انتظار داریم ائمه جمعه که با همه مردم در ارتباط هستند یاریگر باشند و به دولت در مسیر خدمت بیش از پیش به مردم کمک کنند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه رییس جمهوری فرمودند خدمت به مردم خط قرمز ماست و اجرای طرح یارانه ها به نفع دهک های پایین جامعه است ، معاندان نهایت تلاش برای اعتراض های مردمی کردند ولی مردم آگاهانه دریافتند که دولت به نفع مردم گام بر می دارد و همکاری کردند و از ائمه جمعه خواستاریم در راستای تبیین این موضوع طرح جدید دولت همکاری داشته باشند.

وی اضافه کرد: تذکر شما برای صیانت از نظام است و بطور قطع تذکرات و حمایت ها منجر به تسهیل در خدمت به مردم می شود.

امام جمعه دهلران نیز گفت: از کار و تلاش استاندار و خادمان دولت در استان و شهرستان تشکر می شود.

حجت الاسلام سید محسن موسوی از پیگیری های استاندار در حل مشکلات استان و مردم تقدیر کرد و گفت: حمایت از دولتی که مورد حمایت رهبری است، در راستای خدمت بیشتر به مردم مورد تاکید ماست.

برچسب‌ها ایلام وزارت کشور دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام وزارت کشور دهلران ایلام وزارت کشور دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند، مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه راهبری طرح‌های سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارد، اظهار کرد: آذربایجان‌غربی در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم در این حوزه فعال و جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های استان است.

وی همچنین با بیان اینکه سرمایه‌گذار در روند سرمایه‌گذاری نباید دغدغه‌ای داشته باشد، افزود: مجموعه مدیریت دولت در استان، در کنار سرمایه‌گذاران ایستاده است تا با تأمین نیازهای آنها، روان‌سازی در صدور مجوزها و رفع موانع و مشکلات، طرح‌های سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه درخواست‌ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه تولید پارچه جین و کتان و طرح توسعه پتروشیمی ارومیه در حوزه تولید اوره و آمونیاک، بررسی شد و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روان‌سازی و تأمین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری‌ها را صادر کرد.

کد خبر 748725

دیگر خبرها

  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر