Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریجانی مدیرکل بیمه سلامت استان یزد با بیان اینکه ۲۱ هزار یزدی بدون حضور، بیمه سلامت رایگان شدند، گفت: ۶ هزار فاقد بیمه استان باید حق سرانه کم بپردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دریجانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه ۲۱ هزار نفر در استان یزد بیمه رایگان سلامت شده‌اند، گفت: این افراد در دهک‌های یک تا سه قرار داشتند که بدون حضورشان در مراکز درمانی نسبت به راه‌اندازی بیمه درمانی آن‌ها اقدام شد و می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد اضافه کرد: این افراد در مراکز دولتی، دانشگاهی و از طریق پزشک خانواده می‌توانند از مزایایی آن بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: در مرحله دوم اسامی لیست بندی خواهند شد و از طریق پزشک خانواده با این افراد تماس گرفته می‌شود تا با حضور در این مرکز نسبت به تشکیل پرونده سلامت خود اقدام کنند و تاکنون ۴۰ هزار نفر در استان یزد پرونده‌هایشان تشکیل شده و به مرور افراد باقی مانده نیز تکمیل خواهد شد.

دریجانی با بیان اینکه ۶ هزار نفر در استان یزد همچنان فاقد بیمه هستند، اظهار داشت: این افراد باید به مراکز درمانی حضور پیدا کنند و با پرداخت حق سرانه که زیاد هم نیست، نسبت به راه‌اندازی بیمه سلامت خود و خانواده اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد در پایان با اشاره به اینکه افرادی که بیمه شده‌اند نسبت به تکمیل پرونده الکترونیک خود اقدامات لازم را انجام دهند، افزود: از کسانی که بیمه درمان ندارند درخواست می‌شود در ادارات بیمه شهرستان‌ها و مرکز استان و پیشخوان‌های منتخب حضور پیدا کنند و با پرداخت حق سرانه نسبت به تکمیل پرونده بیمه سلامت خود اقدام کنند.

انتهای پیام/خ

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمه سلامت استان یزد حق سرانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود

مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط دستگاه‌های ذی‌ربط اطلاعات ۵ هزار و ۷۵۸ تاکسی فاقد بیمه شخص ثالت برای عدم استفاده از سهمیه سوخت به پالایش و پخش ارسال شده است همین طور اطلاعات ۹ هزار و ۱۱۵ وانت بار که بیمه‌نامه آنها از سال ۱۳۹۷ منقضی و دیگر تمدید نشده برای اجرای ماده ۴۸ توسط ستاد سوخت به پالایش و پخش ارسال شده است.

او افزود: این وسایل نقلیه در صورت تهیه بیمه‌نامه و مراجعه به پلیس ۱۰+ و ثبت اطلاعات بیمه‌نامه در سامانه‌های مربوطه مجددا امکان استفاده از سهمیه کارت سوخت خود را خواهند داشت.

گفتنی است، بر اساس ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری شخص ثالث، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مکلف است از صدور هرگونه کارت سوخت و تخصیص اولیه سهمیه یا ادامه آن برای وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه خودداری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث
  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد