Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع رسانه‌ای از برگزاری تجمعی در مقابل مقر اتحادیه اروپا در «بروکسل» در محکومیت جنایت ترور شیرین ابو عاقله خبر می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع رسانه‌ای از برگزاری تجمعی در مقابل مقر اتحادیه اروپا در «بروکسل» در محکومیت جنایت ترور شیرین ابو عاقله خبر می‌دهند. پیش از این، جمعیت خبرنگاران فلسطینی تجمعی را مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در استانبول در محکومیت شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در جریان حمله به اردوگاه جنین برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیشتر «صالح العاروری» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل شیرین ابو عاقله خبرنگار فلسطینی، واکنش نشان داد.

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن تسلیت شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست، خواستار بازخواست و محاکمه مسئولان این رژیم به خاطر این جنایت شد.

صالح العاروری تاکید کرد که ابوعاقله شهیدی قهرمان است که در راه فلسطین جنگید و جان خود را هم در راه حقیقت فدا کرد. العاروری افزود که ابوعاقله یکی از نماد‌های مبارزات ملت فلسطین است که سرانجام آن زوال و نابودی رژیم اشغالگر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اتحادیه اروپا بروکسل ترور رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فون درلاین: حمله نظامی اسرائیل به رفح کاملاً غیرقابل‌قبول است

رئیس کمیسیون اروپا مخالفت خود را با عملیات نظامی برنامه‌ریزی‌شده در رفح، شهری در جنوب نوار غزه که ۱.۴ میلیون آواره فلسطینی در آن پناه گرفته‌اند، ابراز کرد.

به گزارش ایسنا، اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا در جریان مناظره‌ای که در ماستریخت هلند برگزار شد، گفت: «حمله اسرائیل به رفح کاملاً غیرقابل‌قبول است.»

به نقل از آناتولی، او در پاسخ به این سؤال که آیا حمله به رفح یک خط‌ قرمز خواهد بود و منجر به تحریم نتانیاهو می‌شود، گفت: «من هرگز خط قرمزی نمی‌کشم، اما فکر می‌کنم حمله (نخست‌وزیر اسرائیل) نتانیاهو کاملاً غیرقابل‌قبول خواهد بود.»

وی اعلام کرد کمیسیون اروپا با کشورهای عضو صحبت خواهد کرد و در صورت تهاجم به رفح مطابق با آن عمل خواهد شد.

با وجود افزایش مخالفت‌های بین‌المللی، رژیم صهیونیستی برنامه‌های خود را برای حمله زمینی به رفح اعلام کرد، جایی که بیش از ۱.۴ میلیون فلسطینی برای فرار از حمله مرگبار این رژیم به نوار غزه پناه گرفته‌اند.

از هفت اکتبر، بیش از ۳۴ هزار و ۵۰۰ فلسطینی عمدتاً زن و کودک در میان ویرانی‌های گسترده و کمبود شدید مایحتاج اولیه شهید شده‌اند.

به گفته سازمان ملل، بیش از 6 ماه پس از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی، بخش‌های وسیعی از غزه در ویرانه‌ها قرار گرفته است و ۸۵ درصد از جمعیت غزه آواره شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • انتقاد از زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات | جزئیات گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با بورل پیش از سفر گروسی
  • بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفتگو کردند
  • جزئیات تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگو بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه
  • فون درلاین: حمله نظامی اسرائیل به رفح کاملاً غیرقابل‌قبول است
  • سیاست‌های بروکسل علت اصلی گرانی گاز در اروپا