Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مدنی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نرخ غذای دانشجویی پس از حضوری شدن دانشجویان ضمن رد هرگونه افزایش قیمت غذای دانشجویی اظهار کرد: هیچ تغییری در نرخ غذای دانشجویی نسبت به قبل از بازگشایی نداشتیم و فقط دانشگاه یارانه خود را افزایش داده است.

مدیر کل دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه میانگین سهم دانشجو برای هر پرس غذا، ۳ هزار تومان است، افزود: نرخ غذای کم هزینه بابت هر پرس غذا برای دانشجویان ۲ و ۱۰۰ تومان، متوسط ۳ هزار و نرخ غذای پرهزینه ۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پکیج صبحانه نیز در یک هفته برای دانشجو ۸ هزار تومان است ‌و هزینه دانشگاه برای یک هفته بیش از ۵۰ هزار تومان تمام می شود.

این مقام مسئول دانشگاه تهران در ادامه اعلام کرد: هر پرس غذا حدودا ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان برای دانشگاه هزینه دارد.

مدنی به موضوع جریمه دانشجویان در صورت رزرو و عدم دریافت غذا بیان کرد: در حال حاضر شاهد هستیم تعدادی از دانشجویان اقدام به رزرو غذا می کنند در حالی که یا اصلا در دانشگاه حضور ندارند و یا غذا را دریافت نمی کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه هزینه رزرو غذا در یک هفته برای دانشجویان ۱۵ هزار تومان تمام می شود، گفت:‌ در حال حاضر به دلیل عدم دریافت غذا توسط برخی دانشجویان اسراف بسیار عجیبی داریم و هرچقدر ژتون غذای دانشجویان بیشتر می شود اسراف هم افزایش می یابد.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه حدود ۱۲ درصد دور ریز غذا داریم، گفت: ما برای دانشجویان این شرایط را فراهم کردیم که اگر به هر دلیلی تمایل به دریافت غذا نداشتند، تا ۴۸ ساعت قبل رزرو را کنسل کنند و در این شرایط غذایی برای دانشجو محاسبه نمی شود.

وی درباره نحوه جریمه این دسته از دانشجویان گفت: ما این مهلت را به دانشجویان می دهیم که تا ۴ نوبت غذا را رزرو کنند و ما جریمه ای اعمال نخواهیم کرد و فقط قیمت ژتون غذا کسر میشود اما اگر از ۴ نوبت گذشت، هر وعده غذایی را مصرف نکند هزینه تمام شده هر غذا (به طور مثال ۴۰ هزار تومان) را با دانشجو حساب می کنیم‌.

مدنی ضمن بیان این مطلب که به زودی مرکز مشاوره دانشگاه تهران به صورت سیار در خوابگاه‌ها دایر می‌شود، اظهار کرد: قرار شده در آینده در جهت تسهیل ارتباط دانشجویان با مشاورین، مشاوران به صورت سیار در خوابگاه‌ها در روز خاصی از هفته حضور پیدا کنند.

کد خبر 5487980 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تهران غذای دانشجویی خوابگاه دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی سازمان امور دانشجویان آزمون دستیاری دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه تهران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت علوم آموزش پزشکی سازمان سنجش مرکز سنجش آموزش پزشکی حکم انتصاب دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه تهران غذای دانشجویی برای دانشجو هزار تومان نرخ غذای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

دانشگاهیان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه یاسوج در حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از این رژیم کودک‌کش با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.   خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در امریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسراییلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در امریکا و اروپا این بار علیه اسراییل است.   برخی از رؤسای دانشگاه‌های ایران‌ ایمیل‌های حمایتی از خیزش اخیر دانشجویان و اساتید برای رؤسای دانشگاه‌های امریکا ارسال کردند. تشکل‌های دانشجویی نیز تجمعات حمایتی از این خیزش برگزار کردند.
 دانشگاه های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • چرا صدای جنبش‌های دانشجویی عربی در حمایت از فلسطین بلند نمی‌شود؟
  • تظاهرات دانشجویان مراکشی در حمایت از غزه
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا