Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سی‌و‌ششم لالیگای اسپانیا با پیروزی تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اتلتیکو به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین شب از هفته سی‌وششم لالیگای اسپانیا، 3 بازی برگزار شد که در مهمترین آنها رئال مادرید و اتلتیکومادرید برابر رقبا به برتری رسیدند.

رئال مادرید قهرمان زودهنگام رقابت‌ها، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، میهمانش لوانته را با نتیجه 6 بر صفر در هم کوبید تا بیست‌و‌ششمین پیروزی فصلش را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرلان مندی در دقیقه 13، کریم بنزما در دقیقه 19، رودریگو در دقیقه 34 و وینیسیوس جونیور سه بار در دقایق 45، 68 و 83 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. رئال مادرید با این پیروزی 84 امتیازی شد و فاصله خود را با بارسلونا به 12 امتیاز افزایش داد.

همچنین یک بازی پرگل دیگر هم برگزار شد که در آن ویارئال میزبانش ریووایکانو را با نتیجه 5 بر یک شکست داد. آلفونسو پدراسا در دقایق 3 و 88، خوان فوریق در دقیقه 27، پاکو آلکاسر در دقیقه 38، و پائو تورس در دقیقه 1+45 گل‌های ویارئال را به ثمر رساندند و سرخیو گواردیولا ناوارو د ردقیقه 21 تنها گل رایووایکانو را زد. ویارئال با کسب پانزدهمین پیروزی‌اش 56 امتیازی شد و به کسب سهمیه لیگ اروپا یا لیگ کنفرانس اروپا امیدوار ماند.

در دیداری دیگر هم رئال سوسیه‌داد با نتیجه  3 بر صفر میهمان پایین جدولی خود، کادیس را از پیش رو برداشت. الکساندر سورلوث در دقیقه 19، عدنان یانوزای در دقیقه 53 (پنالتی) و پورتو در دقیقه 8+90 (پنالتی) گل‌های این بازی را برای رئال سوسیه‌داد به ثمر رساندند. سوسیه‌داد با کسب شانزدهمین پیروزی‌اش در این فصل 59 اتیازی شد و جایگاهش را در رده ششم جدول برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده تثبیت کرد.

لالیگا| آلاوس به بقا امیدوار ماندلالیگا| پیروزی بارسلونا برابر سلتاویگو با گل‌‌های اوبامیانگ و دپای

انتهای پیام/

 

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا رئال مادرید لالیگا رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید

ستاره برزیلی برای دومین ماه متوالی بهترین بازیکن تیمش شد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید عملکرد درخشان خود در ماه مارس را در ماه آوریل نیز تکرار کرد.

با اعلام باشگاه رئال مادرید، وینیسیوس جونیور بالاتر از سایر بازیکنان این تیم به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید برگزیده شد. وینیسیوس جونیور در 4 بازی در ماه آوریل با پیراهن رئال مادرید، یک گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرد و عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی و بارسلونا داشت. این سومین جایزه بهترین بازیکن ماه رئال مادرید در سال 2024 برای وینیسیوس جونیور است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!