Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی رحیمی گفت: امنیت و آرامش جامعه بزرگترین نعمت و دستاورد جمهوری اسلامی است که باید قدردان آن باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی رحیمی نژاد، کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: شناخت خدمات و اقدامات مثبتی که قوه سه گانه مجموعه انقلابی در زمینه های مختلفی داشتند و در عمل ثابت کردند مردم تواتنستند بسیاری از این خدمات نهادهای انقلابی که به نفع جامعه بود را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی برخورد با شریان‌های فساد، مفسدین و شفاف سازی فعالیت‌ها را از جمله مهم‌ترین اقدامات انقلاب برای جلب رضایتمندی عمومی عنوان کرد، و افزود: برخورد با پرونده‌های فساد با حفظ آبرو در جامعه، حفظ سرمایه‌های اجتماعی را در پی دارد و جامعه باید از این موضوعات اطلاع پیدا کند.

کارشناس سیاسی ادامه داد: وقتی بحث دفاع از نظام می‌شود بحث مبارزه با فساد بیشتر نمود پیدا می کند، در محور مبارزه با فساد همین بس که فرزند و برادر کسی که روزی رئیس جمهور بودند الان در زندان هستند و مبارزه با فساد یکی از مهم ترین نکات مثبت انقلاب اسلامی ایران است.

 وی با اشاره به اقدامات ملموس چهار دهه انقلاب تصریح کرد: مهمترین دستاورد در واقع اقدام مثبت پیرامون مجموعه انقلاب اسلامی و نهادهای حاکمیتی که در واقع خود اندیشمندان معتقدند؛ هیچ کشوری تاکنون سابقه نداشته با این حجم از دشمنی در مقابل امریکا دوام بیاورد و در این 40 سال تنها کشوری که توانسته این اقدام را انجام دهد، ایران است و پس از جنگ سرد و فروپاشی شوروی هیچ کشوری جرات مبارزه با آمریکا را نداشت.

 وی ادامه داد: حافظه تاریخی مردم یاری می کند از جنگ تا نفوذ و استهاله و تمامی ترفندهای سخت و نرم نه تنها موفق نشد بلکه دیدند انقلاب و نظام اسلامی ما محکم تر از گذشته پابرجاست.

وی گفت: یکی از مهم ترین نعمت های  در کشور ما و منطقه خاورمیانه امنیت و بقا است و بسیاری از مقامات غربی معتقدند یکی از مهم ترین مزیت های ایران تصمیمات داخلی است و هر چقدر هم فشار آورده شود تصمیم ایران عوض نخواهد شد.

رحیمی نژاد یکی از بهترین اتفاقات در ایران قوی را به کارگیری مسئولین رده بالا از طبقات مختلف جامعه عنوان کرد، و گفت: در چهار دهه گذشته مسئولان فعلی کشور از تمامی طبقات جامعه انتخاب شدند حتی مشاهده شده از طبقات ضعیف و روستانشین بودند و پیشرفت کردند و این موردی نیست که در تمامی جوامع مرسوم باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به الگوها و قهرمانان ملی کشور، اظهار کرد: سردار قاسم سلیمانی یک الگوی ملی و جهانی برای کشور ما است و در جریان جنگ نرم و جریانی که الگوهای ناسالم به جامعه تزریق می کنند، افرادی که هیچگونه سوادی در زمینه‌های مختلف کشور ندارند و یا الگوهایی که تلاش کرده به واسطه هنرمندان و اندیشمندان غربی به جامعه دیکته شوند.

وی گفت: کشور ما گلچینی از بهترین اندیشمندان بومی است، این افراد موجب افتخارهستند و باید زندگی آنها مورد توجه قرار گیرد و بررسی شود، باید توجه داشت کشور ما خالق چنین بزرگانی بوده و باید به همه جوامع معرفی شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مهم ترین کشور ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است

ایسنا/گلستان امام جمعه موقت گرگان با اشاره به جنایات آمریکا در کشورهای دنیا به ویژه ویتنام گفت: آمریکا در حمله به این کشور حتی به کشاورزی و غذای مردم هم رحم نکرد.

حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های این هفته نمازجمعه گرگان اظهار کرد: شیطان همواره در کمین انسان است و انسان را به معاصی گوناگون امر می‌کند و اگر انسان با علم به اینکه دعوت‌های شیطان سرانجامی جز جهنم ندارد از او پیروی کند شیطان به تدریج در او نفوذ کرده تا جایی که او به یکی از عوامل شیطان بدل می‌شود.

وی همگان را به تقوای الهی دعوت کرد و افزود: رستگاری انسان تنها در سایه پیروی از دستورات الهی محقق خواهد شد.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به سالروز حمله آمریکا به ویتنام تصریح کرد: آمریکا به معنای واقعی کلمه شیطان بزرگ است و زمانی که به این کشور حمله ور شد حتی به کشاورزی آن رحم نکرد و با ریختن سم در مزارع و مواد غذایی این کشور، سلامت مردم را به خطر انداخت.

حجت الاسلام برقرار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز عملیات بیت المقدس گفت: آسایش و آرامش امروز کشور را مرهون رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر یادآور شد: روز جهانی کارگر یادمان انسجام کارگران آمریکا و روزی است که کارگران این کشور تحصن سراسری بر علیه ۱۴ ساعت کار داشتند.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به روز ۱۲ اردیبهشت، روز شهادت استاد مطهری و روز معلم گفت: استاد مطهری شخصیتی بزرگ و کم نظیر بود که باید اسوه معلمان باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت سریلانکا شریک شود
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد