Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:02:15 GMT

جاده‌های کوهستانی زنجان پوشیده از مه غلیظ است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۹۱۱۰

جاده‌های کوهستانی زنجان پوشیده از مه غلیظ است

عبدالحسین علی اکبری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گردنه های کوهستانی جاده های زنجان- طارم،  نیک پی به ماهنشان و زنجان - تهم – چورزق  پوشیده از مه غلیظ است.

وی تاکید کرد: هم اکنون بیشتر مسیرهای اصلی و فرعی منتهی به طارم پوشیده از مه است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: رانندگان  از سرعت، سبقت و عجله در ادامه مسیر خودداری کرده و از چراغ های مه شکن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی های انجام شده از سوی هواشناسی استان بارش باران همچنان در سطح استان جریان خواهد داشت که با این روند جاده های استان لغزنده شده و باید احتیاط بیشتری در مسیرهای ارتباطی انجام شود.
علی اکبری اظهارداشت: در حال حاضر اکیپ راهداری در گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۴ir  و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.
به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تردد جاده ای زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تردد جاده ای زنجان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تردد جاده ای زنجان راهداری و حمل و نقل جاده ای مسیرهای ارتباطی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی زندی فر عصر دوشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی دو پروژه راهداری در استان البرز اظهار کرد: عملیات اجرایی دو پروژه راهداری استان البرز با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای در محور قدیم کرج -هشتگرد و ماهدشت -کیانمهر با حضور استاندار البرز آغاز شد.

زندی فر افزود: این پروژه‌ها شامل پروژه بهسازی و ایمن سازی جاده قدیم کرج -هشتگرد حدفاصل انتهای کمالشهر تا پلیس راه کمالشهربه طول ۴ کیلومتر به صورت رفت و برگشت که شامل اجرای عملیات خاکبرداری- خاکریزی - زیرسازی و آسفالت به منظور تعریض محور قدیم کرج-هشتگرد همچنین جمع آوری نیوجرسی‌های وسط و اجرای روفیوژ وسط محور خواهد بود.

وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه حذف دو نقطه حادثه خیز در محورماهدشت -کیانمهراز دیگر پروژه‌های در دست اجرای این اداره کل در سال جاری است، تصریح کرد: عملیات بهسازی ایمن سازی و احداث واریانت محور کیانمهر - ماهدشت حد فاصل فرودگاه پیام تا شهرک پیام به طول ۲ کیلومتر به منظور حذف دو پیچ حادثه خیز از نوع واژگونی آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه از ۱۴ نقطه حادثه خیز تاکنون ۶ نقطه ایمن سازی شده است افزود: تلاش خواهیم کرد تا با جذب اعتبارات ۸ نقطه باقیمانده در محورهای مواصلاتی استان که حادثه خیز هستند را هر چه سریع‌تر ایمن سازی کنیم.

کد خبر 6098692

دیگر خبرها

  • رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی
  • ◄ محدودیت و محرمیت جدید برای اتوبوس های مسافربری جاده ای از ابتدای خرداد
  • بارش‌های جدید و احتمال وقوع سیلاب در مازندران
  • باران شدید و سیلاب در راه مازندران
  • ساخت باند دوم محور ‌قیدار_ زواجر شهرستان خدابنده در دست اقدام است
  • توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان اردل در دستور کار قرار گیرد
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان