Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:09:52 GMT

روغن با نرخ جدید در خراسان جنوبی در حال توزیع است

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۹۱۶۸

روغن با نرخ جدید در خراسان جنوبی در حال توزیع است

مهدی جعفری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر مشکلی در تامین روغن خوراکی نداریم و این کالا با قیمت جدید در اکثر فروشگاه‌های استان وجود دارد لذا مردم در این زمینه هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی بیان کرد: اعلام نرخ‌های جدید چهار قلم کالای اساسی در روز گذشته باعث شد که برخی فروشگاه‌ها با قیمت جدید و برخی با قیمت قدیم روغن را به فروش برسانند که تشکیل صف در برخی فروشگاه‌ها از جمله اتکا در شهر بیرجند را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: فروشگاه اتکا بیرجند روغن با قیمت قدیم در انبار داشته که روز گذشته عرضه آن با همان قیمت باعث تشکیل صف در این فروشگاه شد و وضعیت به‌سرعت سامان یافت.

وی تصریح کرد: تاکنون در سایر نقاط شهر تجمعی درخصوص خرید روغن نداشته‌ایم و درخواست ما از شهروندان این است که به اندازه نیاز خرید کنند.

جعفری افزود: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که از روز گذشته تاکنون کمبود روغن در فروشگاه‌های استان نداشتیم و گزارشی از سوی مردم مبنی بر نبود روغن ارائه نشده است.

وی گفت: البته ممکن است مردم نسبت به افزایش قیمت دغدغه داشته باشند اما از لحاظ تامین و عرضه روغن مشکلی در استان نداریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: در تولید و تامین سایر کالاهای اساسی از جمله مرغ، تخم‌مرغ و لبینات هم مشکلی نداریم و وضعیت تامین و عرضه کالاها روزانه در استان رصد می‌شود.

برچسب‌ها کالای اساسی خراسان جنوبی قیمت کالا روغن خوراکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای اساسی خراسان جنوبی قیمت کالا کالای اساسی خراسان جنوبی قیمت کالا روغن خوراکی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی