Web Analytics Made Easy - Statcounter

 گارد ساحلی آمریکا اعلام کرد که ۱۱ تن بر اثر واژگونی یک قایق حامل پناهجویان از هائیتی در نزدیکی پورتوریکو کشته شدند.   به گزارش ایرنا، گارد ساحلی آمریکا دیروز (پنجشنبه) ضمن اعلام این خبر افزود که این قایق با تعداد سرنشینان نامعلوم در ۱۸ کیلومتری شمال جزیره دسچئو در پورتوریکو مشاهده شد.   این نیروی کنترل کننده مقررات دریایی اعلام کرد که تا ساعت ۶ عصر روز پنجشنبه (به وقت محلی) ۱۱ تن جان باخته و ۳۱ نفر دیگر از این حادثه جان سالم به در بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    پناهجویان به ویژه از هائیتی در ماه‌های اخیر تلاش کرده‌اند از طریق مسیرهای خطرناک با کشتی‌های غیراستاندارد خود را به مناطق مجاور برسانند.   از سوی دیگر سیاست های مهاجرتی آمریکا که گفته می شود هنجارهای بین المللی را نقض کرده، باعث شده تا پناهجویان مسیرهای خطرناک تری را برای رسیدن به ایالات متحده انتخاب کنند.   انتشار فیلم‌ها و عکس‌های سپتامبر گذشته (شهریور ماه) از مرزبانان سوار بر اسب آمریکایی در حال تعقیب و آزار و اذیت مهاجران هائیتی به نوشته روزنامه ال پائیس اسپانیا «به رسوایی بزرگ اجتماعی و سیاسی در واشنگتن تبدیل شد».    سازمان ملل متحد در آن زمان تاکید کرد اقدام آمریکا در اخراج گسترده پناهجویان هائیتی که با عبور از مرز مکزیک به تگزاس وارد شده و در زیر پلی در منطقه «دل ریو» اردو زده‌اند، هنجارهای بین‌المللی را نقض می‌کند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت

یک طوفان سهمگین در ایالت اوکلاهما آمریکا که ویرانی‌های فاجعه باری به بار آورده، سه کشته بر جای گذاشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، طوفان سهمگین در شهر سالفر ایالت اوکلاهما آمریکا علاوه بر وارد آوردن خسارات بسیار زیاد، دست کم سه کشته (از جمله یک نوزاد) و 30 مجروح بر جای گذاشت.

 

.

 

مسئولین محلی هنوز در حال ارزیابی میزان خسارات وارده ناشی از این طوفان هستند.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، خسارات قابل توجهی در شهرهای «سالفر» و «هولدن ویل» مشاهده شده است. در سالفور، ساختمان‌ها با خاک یکسان شده یا به طور قابل توجهی آسیب دیده‌اند.

قطع برق در 9 ایالت آمریکا در پی طوفان زمستانی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • بازیکنان لس آنجلس اف سی و خوشحالی بعد از گل همراه با گارد امنیتی ورزشگاه / فیلم
  • تراژدی جدید برای پناهندگان در نزدیکی جزایر قناری اسپانیا
  • ببینید | لحظه برخورد گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • رژه قایق‌ها در خلیج فارس
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه