Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان ایران گفت: با وجود شروع خوبی که در بازی‌های المپیک داشتیم، یک پنالتی در دیدار مقابل فرانسه، رویاهای ما را بر باد داد.

به گزارش ایران اکونومیست؛ «قادر تیموری» در خصوص عملکرد تیمش در بازی‌های المپیک ناشنوایان، اظهار داشت: هدف ما رسیدن به فینال و کسب مدال و سکو بود اما شرایط آنطور که پیش‌بینی می‌کردیم پیش نرفت و با یک پنالتی، بازی را به فرانسه واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله گروهی را با پیروزی برابر ایتالیا، هلند، کامرون و برزیل با ۱۳ گل زده و بدون گل خورده به اتمام رساندیم اما در یک‌چهارم‌نهایی با یک پنالتی، رویاهای ما بر باد رفت.

سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان اضافه کرد: در دیدار مرحله یک‌چهارم‌نهایی برابر فرانسه، سه بازیکن این تیم قبل و بعد از بازی از هندزفری استفاده کرده و مشکوک به شنوایی بودند. با پرداخت ۱۰۰ دلار اعتراض خود را اعلام کردیم که متاسفانه به این اعتراض توجه و رسیدگی نشد. 

 تیموری به ۶ ماه تمرین و برگزاری ۱۰ مرحله اردو برای حضور در این رویداد اشاره کرد و گفت: در بازی‌های المپیک سامسون، فوتبال ناشنوایان  ایران در جایگاه هشتم ایستاد و ما بدنبال ارتقا جایگاه این رشته و راهیابی به فینال بودیم اما این زحمات بی‌ثمر ماند.

وی ادامه داد: برای رسیدن به عنوان هفتمی این رقابت‌ها فردا شنبه مقابل لهستان بازی می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم دست کم یک پله جایگاه فوتبال ناشنوایان را ارتقا دهیم.

سرمربی فوتبال ناشنوایان با بیان اینکه این نخستین تجربه حضورش در المپیک ناشنوایان بود، گفت: از کشوری چون برزیل و سابقه‌اش در ورزش و فوتبال چنین برنامه‌ریزی ضعیفی برای میزبانی دور از ذهن بود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فوتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتبال فوتبال ناشنوایان یک پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی در شرایطی مقابل پرسپولیس برنده شدند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را به دست آوردند که سه بار در مقاطع مختلف زمانی کامبک زدند و به زیبایی به بازی برگشتند.

پرسپولیس در این مسابقه با نتیجه دو بر صفر پیش افتاد اما در حالی که این نتیجه تا دقایق پایانی پابرجا بود، اراکی‌ها توانستند قبل از سوت پایان در 90 دقیقه بازی را مساوی کنند و با تساوی دو بر دو به وقت‌های اضافی بروند.

دو غفلت و اشتباه در وقت‌های اضافی بار دیگر نتیجه را به سود پرسپولیس برگرداند؛ سرخ‌پوشان بازهم دو گل جلو افتادند و نتیجه 4 بر 2 بود، اما شاگردان حسینی بار دیگر به زیبایی هرچه تمام تر به بازی برگشتند و تساوی 4 بر 4 را قبل از پایان 120 دقیقه رقم زدند.

سومین کامبک که منجر به پیروزی شد در ضربات پنالتی رقم خورد؛ در شرایطی که اولین پنالتی آلومینیوم توسط امیر نوری از دست رفت و توپ به تیر دروازه خورده بود، اراکی‌ها با  درخشش احمد گوهری و البته ضربات خوبی که سایر بازیکنان زدند از حریف پیش افتادند و توانستند در نهایت برد بزرگ را جشن بگیرد.

شاید بتوان این پیروزی را مهم‌ترین برد فوتبال ایران دانست که به نفع شاگردان مجتبی حسینی رقم خورد. ایرالکو با فوتبالی تماشایی و بازگشت های رویایی و تلاش بی‌وقفه و ناامید نشدن تا آخرین لحظات یک جشن بزرگ را در اراک برگزار کرد تا امیدوارانه تر کارش را در ادامه مسابقات لیگ و حذفی دنبال کند.

دیگر خبرها

  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس