Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@18:45:54 GMT

عرضه مستقیم ماهی از صید به مصرف در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۹۳۸۲

عرضه مستقیم ماهی از صید به مصرف در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با توجه به افزایش قیمت برخی از مواد پروتیینی و به منظور مدیریت بازار، مدیر کل شیلات هرمزگان از عرضه مستقیم برخی گونه های ماهی پر مصرف از تاریخ 22 اردیبهشت ماه 1401 لغایت 4 خرداد ماه  1401 (بازار ماهی شیلات-هایپرمارکت گامبرون ) در راستای قرار گاه امنیت غذایی و دستور استاندار محترم و با پیگیری شیلات هرمزگان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرسول دریایی ضمن تاکید بر تامین ماهی از صیاد به مصرف کننده، عنوان کرد: با پیگیری و تلاش صورت گرفته و در جهت عرضه مستقیم نسبت به تامین ماهی تنظیم بازار و تحویل آن به هایپر مارکت گمبرون با همکاری روسای شیلات شهرستان‌ها صورت خواهد گرفت.

به گفته وی، به طور یقین توزیع ماهی به صورت مستقیم و با قیمت مناسب تاثیر بسزایی در افزایش مصرف پروتئین دریایی در میان خانواده‌های هرمزگانی خواهد داشت و این اقدام تا دو هفته بجز روزهایی که شرایط نامساعد جوی حاکم است، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 88055

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل شیلات توزیع ماهی هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس
  • آتش‌سوزی وحشتناک در بازار بندرعباس (فیلم)
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس