Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@04:21:56 GMT

تصادف مرگبار سواری پژو ۲۰۶

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۹۴۵۲

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف سواری پژو ۲۰۶ در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تهران ـ قم خبر داد و گفت: به دلیل این حادثه ۲ مرد جوان جان خود را از دست دادند و ۲ سرنشین دیگر هم مصدوم شدند. ناطقان: جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره تصادف خودرویی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تهران ـ قم اظهارداشت: ساعت ۲۳:۴۷ دقیقه شب گذشته این حادثه در نزدیکی روستای شکر آباد و پس از عوارضی به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نیروهای اتش نشانی پس از اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ همراه با تجهیزات و ملزومات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با ۴ سرنشین مردجوان حدود ۳۰ سال به دلایل نامشخص از مسیر خارج و پس از برخورد با بلوک های نیوجرسی بزرگراه روی بلوک ها به صورت واژگون قرار گرفته است.

ملکی خاطرنشان کرد: سرنشینان داخل خودرو محبوس شده بودند که نیروهای آتش نشانی همزمان اقدامات خروج از خودرو را انجام دادند ولی متاسفانه ۲ نفر از آنها به دلیل شدت جراحت وارده و به تائید نیروهای اورژانس جان خود را از دست داده اند و ۲ نفر دیگر هم مصدوم شدند.

منبع: مشرق برچسب ها: تصادف مرگبار ، پژو206 ، مصدوم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تصادف مرگبار پژو206 مصدوم آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان، ولی عصر (عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی در مدت ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان ۵ طبقه بود که خوشبختانه نیرو‌های آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران