Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@13:32:54 GMT

سعید آقایی به سیرجان می رود؛ غیبت دوباره منوچهر صفروف

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۹۵۴۲

منوچهر صفروف در لیست پرسپولیس برای دیدار با سپاهان قرار ندارد

سعید آقایی پرسپولیس را در سفر به سیرجان همراهی خواهد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، پرسپولیس برای بازی با سپاهان امروز راهی سیرجان خواهد شد تا آخرین تمرین خود پیش از بازی با سپاهان را‌‌‌‌‌‌‌‌ در این شهر برگزار شود.

پرواز سرخ‌پوشان به سیرجان امروز ساعت 12 انجام می‌شود و یحیی گل محمدی سرمربی این تیم نام 22 بازیکن را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای این سفر اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سید جلال حسینی، امید عالیشاه، حامد لک، کمال کامیابی‌نیا، رامین رضائیان، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، علی نعمتی، احسان پهلوان، میلاد سرلک، علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی، سعید آقایی، رضا اسدی، احمد گوهری، مهدی عبدی، حامد پاکدل، مهدی مهدی‌خانی، تمیروف، وحدت هنانوف، علی جودکی و محمد عمری، 22 بازیکن پرسپولیس برای این سفر هستند.

با این شرایط مشخص شد سعید آقایی که در روزهای اخیر به گفته سایت باشگاه پرسپولیس زیرنظر کادر پزشکی تمرین می‌کرده، همراه با سایر اعضای این تیم به سیرجان خواهد رفت و باید دید که یحیی گل محمدی از او در بازی با سپاهان استفاده می‌کند یا نه. همچنین منوچهر صفروف بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس همانند بازی‌های اخیر این تیم در لیست سرخ‌پوشان برای بازی پرسپولیس قرار ندارد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت داریوش یزدانی مربی آکادمی بارسا شد استقبال ویژه از آرمان رمضانی بعد از گل 3 امتیازی / عکس اینتر و کسب 3 برد پیاپی مقابل یوونتوس پس از یک قرن چهره خندان پائولو دیبالا پس از گل سوم اینتر به یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سعید آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و گل گهرسیرجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران از ساعت ۱۸ روز جمعه برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.

در دقیقه ۱۴ سعید سحرخیزان با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۸ روبرتو تورس با شوتی زییا برای بار دوم دروازه تیم فجر سپاسی را باز کرد و در دقیقه ۸۶ نیز مسعود زائر کاظمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

گل‌گهر با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

ترکیب اولیه دو تیم:

فجرسپاسی شیراز:

احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار/ سرمربی:مهدی رجب‌زاده

گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابولفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائم اسلامی خواه و بایناما

سرمربی: ماریوس اوزونیدوس

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • فجرسپاسی 0 - گل‌گهر 3: خط و نشان در جام حذفی
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم