Web Analytics Made Easy - Statcounter

کونته در واکنش به انتقادات میکل آرتتا به تصمیمات داوری، او را نصیحت کرده است

با باخت 3-0 آرسنال مقابل تاتنهام در بازی که در رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا اهمیت زیادی داشت، حال آن‌ها خطر از دست دادن سهمیه را بیش از پیش حس می‌کنند. میکل آرتتا پس این بازی به انتقاد از تصمیمات داوری پرداخت که واکنش آنتونیو کونته را در بر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میکل آرتتا: اگر رو راست باشم، ۶ ماه محروم خواهم شد؛ حالا فقط باید به نیوکاسل فکر کرد


طرفداری | آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پس از پایان بازی، در واکنش به انتقادات میکل آرتتا به تصمیمات داوری، او را نصحیت می‌کند و به او توصیه کرد که به جای گلایه کردن، بیش‌تر روی تیمش متمرکز شود. آنتونیو کنته در این‌باره گفت:

من فکر می‌کنم که میکل آرتتا مربی بسیار خوبی است. او اینکار را به تازگی شروع کرده است اما فکر می‌کنم که گلایه کردن‌های او را نیز زیاد می‌شنوم. او باید بیش‌تر روی تیمش تمرکز کند چون او به تازگی کارش را شروع کرده، باید آرام باشد و سعی کند به کارش ادامه دهد. او خیلی خوب است اما گوش دادن به صحبت‌های مربی که زمان زیادی را صرف گلایه کردن می‌کند، خوب نیست. این توصیه من به او است اکر هم از آن استفاده نکند، برایم اهمیتی ندارد.

 آنتونیو کونته در ادامه با ذکر اینکه راه‌های زیادی برای شکایت کردن است به تعویق افتادن بازی‌شان مقابل آرسنال در ژانویه و مدت زمان کم‌تری که آن‌ها نسبت به آرسنال دارند، اشاره کرد. کونته در این‌باره گفت:

 فراموش نکنید که در بازی مقابل لیورپول، من چیزی در مورد فابینیو نگفتم. اگر بخواهیم گلایه کنیم، می‌توانیم در هربازی درباره تصمیمات (داوری) یا در مورد بازی‌ به تعویق افتاده صحبت کنیم. آن‌ها تنها یک بازیکن مبتلا به ویروس کرونا داشتند و من (هنوز) این را فراموش نکردم. اگر بخواهیم گلایه کنیم، راه‌های زیادی برای آن داریم. چرا ما باید یک‌شنبه ساعت 12 (مقابل برنلی) بازی کنیم و آرسنال دوشنبه شب (مقابل نیوکاسل) بازی کند؟ آن‌ها استراحت بیش‌تری نسبت به ما دارند.

 

همچنین بخوانید:

بازی تاتنهام - آرسنال لغو شد بیانیه رسمی تاتنهام: از تعویق دیدار با آرسنال شگفت زده شده ایم

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت داریوش یزدانی مربی آکادمی بارسا شد استقبال ویژه از آرمان رمضانی بعد از گل 3 امتیازی / عکس اینتر و کسب 3 برد پیاپی مقابل یوونتوس پس از یک قرن چهره خندان پائولو دیبالا پس از گل سوم اینتر به یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تصمیمات داوری میکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی فصل قبل در همین مقطع پایانی فصل درخشید و یکی از عوامل اصلی قهرمانی تیمش در لیگ برتر و جام حذفی بود.
ترابی وینگری باتکنیک و کارگشاست که نمونه‌اش در فوتبال ایران کم پیدا می‌شود چرا که با تشدید و تحکیم تکتیک‌های تدافعی تیم‌ها نسل بازیکنان کارساز تکنیکی که در لحظه‌ای از بازی سرنوشت مسابقه را تعیین می‌کنند رو به زوال است.

ترابی یکی از معدود بازیکنان خلاق و اثرگذار لیگ برتر است که می‌تواند در لحظه گل بزند یا پاس گل بدهد و ورق را به سود تیمش برگرداند.
با این حال این بازیکن کارساز بعد از چند نمایش تحسین برانگیز در اراک با بازوبند کاپیتانی کاری از پیش نبرد و یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود را ارائه داد تا جایی که خیلی زود و در دقیقه 59 تعویض شد. ترابی چه با بازوبند چه بدون بازوبند کاری از پیش نبرد و در هیچ کدام از حرکات تهاجمی تیمش عنصر تاثیرگذاری نبود.

ترابی که در آبادان و بازی مقابل صنعت نفت با یک پاس خلاقانه نبوغ خود را به رخ کشیده بود، در اراک چیزی برای ارائه نداشت تا دوباره نگرانی‌ها درباره افت او آغاز شود اما انتظار می‌رود او در بازی بزرگ مقابل سپاهان بزرگی کند و دوباره بدرخشد.

در بازی رفت دو تیم رضا اسدی به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار و ملی‌پوش که می‌تواند تفاوت‌ها را ایجاد کند با یک ایستگاهی تماشایی و غیرقابل مهار تفاوت‌ها را رقم زد و حالا هواداران پرسپولیس انتظار دارند اگر عالیشاه به بازی چهارشنبه شب نرسید، یکی از بین ترابی یا اورونوف همان کار را برای تیم محبوبشان انجام دهد و پرسپولیس را از این ال‌کلاسیکوی وطنی سربلند بیرون بیاورد.

دیگر خبرها

  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏