Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@22:40:53 GMT

اقدام جالب باشگاه نیوکاسل در حمایت از عربستانی‌ها!

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۹۷۲۵

اقدام جالب باشگاه نیوکاسل در حمایت از عربستانی‌ها!

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، جمعه، بیست و سوم اردیبهشت ۱۴۰۱ به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیلی تلگراف:

* تیم فوتبال نیوکاسل تابستان امسال برای جذب دومینیک کالورت لوین، مهاجم اورتون و تیم ملی انگلیس اقدام خواهد کرد.

* فیلیپه کوتینیو هافبک تیم ملی فوتبال برزیل دستمزد خود را ۷۰ درصد کاهش داد و به صورت رسمی و قطعی از بارسلونا به استون ویلا پیوست.

* اولین تصمیم برندون مک کالوم به عنوان سرمربی کریکت انگلیس، احتمالاً کاهش مقررات منع آمد و شد نیمه شب فعلی بازیکنان است، تصمیمی که توسط کاپیتان جدید بن استوکس هم حمایت می‌شود.

* جام جهانی راگبی ۲۰۳۱ می‌تواند در تابستان برگزار شود و ایالات متحده مایل است بهترین استادیوم‌های مورد استفاده توسط شرکت‌های NFL را برای میزبانی بازی‌ها در دسترس داشته باشد. فصل عادی آنها معمولاً از سپتامبر شروع می‌شود.

* "دینا اشر اسمیت" ورزشکار دوومیدانی انگلیسی، از رؤسای دو و میدانی خواسته است که ورزشگاه لندن را که به عنوان محل اصلی این کشور است رها نکنند و به وضعیت آن رسیدگی کنند.

دیلی میل:

* رحیم استرلینگ مهاجم سیتیزن ها قبل از تصمیم گیری در مورد آینده خود در منچسترسیتی تا ژوئن صبر خواهد کرد تا بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کند.

* اریک تن هاخ میزبان اولین جلسه برنامه ریزی منچستریونایتد در کنار استیو مک کلارن است که به زودی می‌تواند به عنوان دستیار او در اولدترافورد انتخاب شود و در جریان آن، انتقال فرنکی دی یونگ هافبک بارسلونا مورد بحث قرار گرفت.

* نیوکاسل فصل آینده در بازی‌های خارج از خانه، با لباس سفید و سبز که الهام گرفته از پرچم کشور عربستان سعودی بازی خواهد کرد. این تصمیم به این دلیل گرفته شده است که مالکان کلاغ‌ها، از این کشور هستند.

* منچستریونایتد قصد دارد قرارداد جدیدی با الخاندرو گارناچو ستاره آرژانتینی خود که در فینال جام حذفی اتحادیه فوتبال جوانان نمایش خیره کننده‌ای از خود ارائه داد، به امضا برساند.

دیلی میرر:

* گزارش‌های جدید حاکی از آن است که پل پوگبا به جای پیوستن به پاری سن ژرمن، زمانی که قراردادش با منچستریونایتد به پایان می‌رسد، می‌خواهد به یوونتوس بازگردد.

* خانم "اما رادوکانو" تنیس باز مطرح انگلیسی به لندن می‌رود تا میزان واقعی آسیب دردسرساز کمر خود را ارزیابی و به آن رسیدگی کند.

* هیئت حاکمه اسنوکر، WPBSA، موافقت کرده است که مسابقات مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان را از ۱۱ به ۱۹ فریم از سال آینده افزایش دهد.

سان:

* تاتنهام می‌تواند در تابستان امسال با اورتون در خصوص چند بازیکن مذاکره کند، چرا که آنتونیو کونته به ریچارلیسون، بن گادفری و آنتونی گوردون بازیکنان این تیم علاقه مند است.

* چلسی مذاکرات بر سر آینده پنج بازیکن از جمله میسون مونت و انگولو کانته را در اولویت قرار داده است، اما انتظار می‌رود با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، علاقه خود را به ژول کانده مدافع سویا از سر بگیرد تا او را جذب کند.

* لیام دلاپ ستاره منچسترسیتی ممکن است در پایان فصل آینده به صورت قرضی به ساوتهمپتون بپیوندد و قدیس ها همچنین علاقه مند به جذب "تته" وینگر برزیلی شاختار دونتسک نیز هستند.

* روبن لوفتوس چیک برای انتقال به اروپا در تابستان اصرار دارد و می‌تواند با مائوریتزیو ساری، سرمربی سابق چلسی در لاتزیو در این خصوص صحبت کند و به توافق برسد..

* متئو کواچیچ، هافبک چلسی در نبرد خود برای رهایی از بند مصدومیت و آمادگی در فینال جام حذفی که فردا شنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه مقابل لیورپول برگزار خواهد شد، سربلند شد.

* پس از اینکه رؤسای یوفا به ترکیه فشار آوردند تا از رقابت میزبانی یورو ۲۰۲۸ کناره‌گیری کند، تلاش انگلیس برای میزبانی این رقابت‌ها یک گام به موفقیت نزدیک‌تر می‌شود.

* طبق اعلام رسانه‌ها احتمال اینکه "جوی بارتون" به عنوان سرمربی بعدی برنلی انتخاب شود کم است شانس او برای رقم خوردن این مهم، توسط کارشناسان کاهش یافته است.

* مارک هیوز، سرمربی تیم دسته دومی برادفورد سیتی انگلیس، به جورج میلر، هافبک بارنزلی علاقه مند است زیرا او به دنبال شکست دادن باشگاه اکستر سیتی برای رقم زدن اولین خرید خود در تابستان است.

دیلی اکسپرس:

* مدیران آرسنال اخیراً با "ریکاردو بیگون"، مدیر نقل و انتقالات باشگاه بولونیا در لندن ملاقات کردند، اما نام "آرون هیکی" اسکاتلندی در این جلسه تنها مورد بحث نبود و توپچی‌ها نیز به هافبک‌های "ماتیاس سوانبرگ" و "جوردی شوتن" علاقه مند بودند. همچنین گزارش شده است که آقای بیگون در این سفر با سران باشگاه برنتفورد هم دیدار کرده است.

ایندیپندنت:

* اورتون قرار است با تلاش برای جذب گاوین بازونو دروازه بان منچسترسیتی، که در این فصل به صورت قرضی در پورتسموث تأثیرگذار بود، رقیب و رقابت بیشتری برای جردن پیکفورد دروازه بان اصلی تیم خود فراهم کند.

دیلی رکورد:

* سلتیک قرار است به "آنگه پستکوگلو" سرمربی خود، قرارداد جدیدی را به عنوان پاداش بخاطر به دست آوردن عنوان قهرمانی اسکاتلند در اولین فصل حضورش در این باشگاه پیشنهاد دهد.

سان اسکاتلند:

* طبق اعلام رسانه‌ها، "جان دال توماسون" به عنوان آخرین نامزد احتمالی برای هدایت تیم فوتبال هیبرنیان اسکاتلند معرفی شده است.

* استیون جرارد، سرمربی استون ویلا می‌تواند برای جذب "کالوین باسی"، مدافع گلاسکو رنجرز، اقدام کند، اما باشگاه اسکاتلندی‌ها مصمم هستند تا برای کسب مبلغ قابل‌توجهی از این انتقال، در برابر خواسته جرارد مقاومت کنند.

کد خبر 574713

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد بن سلمان عربستان عربستان سعودی باشگاه نیوکاسل انگلیس لیگ برتر فوتبال انگلیس لیگ برتر انگلیس فوتبال اروپا نقل و انتقالات فوتبال اروپا بازیکن فوتبال روزنامه های خارجی ورزشی روزنامه های خارجی روزنامه های ورزشی جهان روزنامه های امروز روزنامه های ورزشی انگلیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق علاقه مند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین از حق مشروع ایران درپاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای در آستانه قزاقستان با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.

امیر آشتیانی در این دیدار ضمن تشکر از مواضع و دیدگاه‌های دولت چین در قبال تحولات منطقه به ویژه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز امریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به کشور چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دو طرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین المللی، همکاری و همگرایی بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه غرب اسیا، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و افزود: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

وزیر دفاع چین ضمن دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس امنیتی پکن بر تداوم همکاری‌ها تاکید کرد.

وزیر دفاع چین در این دیدار خواستار آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشر دوستانه به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

کد خبر 6089027 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • چین از حق مشروع ایران درپاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس