Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در حاشیه مراسم بهره برداری از مخزن آب کشاورزی روستای آقابابا در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس از قزوین با اشاره به اجرای طرح اصلاح و مردمی سازی یارانه ها، اظهار کرد: جراحی اقتصادی حرکتی بود که باید یک روزی انجام می شد اما دولت های گذشته شجاعت اجرای این تصمیم را نداشتند بنابراین این شجاعت دولت سیزدهم را باید قدر دانست و برای خرید کالاهایی که احساس می کنیم امکان دارد، کم پیدا شود حرص نزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: انشاالله همه چیز به وفور در کشور یافت می شود و همه باید به دولت کمک کنیم تا بتواند این تصمیم شجاعانه و سختی که گرفته و خود را در معرض انواع تهمت ها و مشکلات قرار داده است را به سرانجام مطلوب برساند.

سردار نقدی در ادامه به برنامه های و فعالیت های سپاه جهت رفع دغدغه های مردم اشاره کرد و گفت: «بسیج و سپاه» خود مردم هستند که یک تشکل تشکیل داده اند و برای خدمت و هر جایی که کار زمین مانده و سخت تر باشد؛ این تشکل ورود کرده و کارها را به سرانجام می رسانند زیرا از خود مردم هستند و درد مردم را می دانند بنابراین تلاش می کنند تا گره ها باز شوند.

وی همچنین عنوان کرد: دشت قزوین یکی از حاصلخیز ترین دشت های ایران است و امنیت غذایی یکی از اولویت های تمام کشورهای دنیا به شمار می رود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: از تمام منابع آبی موجود باید بهره برداری بهینه شود و در سال های آینده نباید زمینی های غرقابی داشته باشیم بلکه منابع آبی موجود باید شبکه بندی شده و پای محصول برسد به ویژه در تولید محصولاتی چون دانه های روغنی و غلاتی که دنیا وابسته به آن ها است باید اهتمام بیشتری داشته باشیم.

نقدی گفت: اصحاب رسانه نیز باید برای شناسایی مشکلات و گره های موجود در مسیر تولید محصولات کشاورزی همکاری کرده و با شناسایی این مشکلات و معرفی آن ها به گروه های جهادی در رفع آن ها سهیم باشند.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی و گروه های جهادی ظرفیتی هستند که بدون توجه به سودآوری در پروژه هایی که منابع مالی کمتری دارند و کار گره خورده است، ورود می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در برخی پروژه ها به ویژه پروژه هایی که در مناطق صعب العبور باید اجرا شوند و صاحبان این حرفه مبالغ بالایی را درخواست می کنند، ورود گروه های جهادی و سپاه و بسیج می تواند سودآوری حتی ۱۰۰ درصدی داشته باشد و در جاهای دیگر که اجرای پروژه راحت تر است نیز ۳۰ تا ۴۰ درصد هزینه ها را کاهش می دهد.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین دولت سیزدهم سردار نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موحد عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: در مقابل هیچ سرمایه گذاری تعارف نداریم و هرجایی ببینیم مسیر درست نیست، آن پروژه از طرح های تعریف شده خارج می شود و تاکید ما بر پروژه های ثمر بخش برای مردم است.

وی ابراز داشت: باید دنبال کلنگ زنی طرح هایی باشیم که مردم ثمره آن را ببینند.

موحد با بیان اینکه دولت، دولت امید است، عنوان کرد: باید تعهدات عملیات اجرایی پالایشگاه از فردا آغاز شود.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات نشان دادند تمام قد پای نظام هستند، گفت: انتظار می رود موانع توسعه برطرف و پیگیری برای تحقق سایر پروژه ها را نیز داشته باشیم.

کد خبر 6092384

دیگر خبرها

  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • رانندگی خودرو دیزلی با سوخت زیستی